כ"ט ניסן התשפ"ד
07.05.2024
"הישג היסטורי"

נתניהו סייר בסניף ענקית המזון קרפור; ביש עתיד מיהרו להגיב

ראש הממשלה נתניהו ערך ביקור עם שר הכלכלה ניר ברקת בסניף ענקית המזון קרפור בבית שמש, לקראת פתיחתו. השר ברקת אמר: "זהו הישג היסטורי וחשוב שיוזיל מחירים ויפתח את השוק סופסוף לתחרות" • ב'יש עתיד' מיהרו להגיב

נתניהו סייר בסניף ענקית המזון קרפור; ביש עתיד מיהרו להגיב
נתניהו בסניף קרפור צילום: קובי גדעון / לע"מ

רה"מ נתניהו ושר הכלכלה ניר ברקת סיירו בסניף קרפור בבית שמש לקראת פתיחת רשת המרכולים האירופאית מחר בישראל. שר הכלכלה ניר ברקת, שמשרדו הוביל את המהלך להכנסת קרפור לישראל אמר: "זהו הישג היסטורי וחשוב שיוזיל מחירים ויפתח את השוק סופסוף לתחרות".

עוד אמר ברקת: "שנים ניסו להביא רשתות זרות לארץ, ואחרי מהלכים רחבים שהובלנו, הצלחנו לפרק רגולציות וחסמים - וכעת המחירים ירדו. קרפור היא הסנונית הראשונה ואחריה יבואו עוד רשתות בינלאומיות שיוזילו את עגלת הסופר. מה שטוב לאירופה טוב לישראל, עכשיו אזרחי ישראל יוכלו להרגיש זאת בסופרים שלהם. אני קורא לציבור לקנות בחכמה ולחסוך כסף".

ממפלגת יש עתיד נמסר: "תודה לממשלת לפיד ולשרת הכלכלה אורנה ברביבאי שבלעדיהם זה לא היה קורה. הבאת קרפור לישראל היתה יוזמה שלהם ומהלך חשוב לכלכלה הישראלית. הנאום שנתניהו לא ישא בחיים, אבל זו האמת. אם רציתם עובדות".

בשבוע שעבר הודיעה קרפור על מיקומם של 50 הסניפים הראשונים שייפתחו ביום שלישי, בטקס חגיגי ברעננה. הרשת תהיה סגורה בשבת ומוצריה יהיו כשרים. ההשקה הרשמית מגיעה כשנה לאחר חתימת ההסכם עם אלקטרה צריכה, במסגרתו קיבלה אלקטרה את הזיכיון לייבוא מותגי הבית של קרפור לישראל ולהפעיל רשת חנויות תחת המותג הצרפתי.

קרפור הודיעה על תוכניות לפתוח סניפים בשלושה פורמטים: חנויות שכונתיות עירוניות, שווקים והיפרמרקטים בפורמט דיסקאונט. החברה שואפת לצרף עוד 50 סניפים נוספים למותג שלה עד סוף השנה הנוכחית. השיפוצים, בעלות של כ-250 מיליון שקל, מתבצעים כדי להתאים את הסניפים לקריטריונים של קרפור. סניפים אלו יהיו סגורים למשך יומיים-שלושה לפני ההשקה לצורך התאמות אחרונות. חברת אלקטרה מסרה כי עלות השיפוצים הכוללת תעמוד על כ-450 מיליון שקל.

נתניהו יש עתיד אורנה ברביבאי קרפור

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 2 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד