כ"ד ניסן התשפ"ד
02.05.2024
בטיסה ישירה

השרים סיכמו: בקרוב יהיה לכם יעד חדש לטוס אליו

שר החוץ אלי כהן נפגש עם שר החוץ הקנייתי ובתום פגישתם חתמו על מזכר הבנות משותף בנושאי טכנולוגיות מים ומלחמה בשינויי האקלים. השניים סיכמו על קידום קו טיסות ישירות, כמו כן על המשך תמיכת קניה בישראל במוסדות הבינלאומיים, ובפרט באיחוד האפריקאי

השרים סיכמו: בקרוב יהיה לכם יעד חדש לטוס אליו
אילוסטרציה. למצולם אין קשר לכתבה צילום: unsplash

שר החוץ אלי כהן נפגש היום (שני) עם עמיתו הקנייתי אלפרד נגאנגה מוטואה. השניים דנו במגוון נושאים מדיניים אסטרטגיים ובהם שיתוף הפעולה עמה בתחומי ניהול מים, בריאות ותעופה אזרחית והידוק הקשר בין שתי המדינות. השרים הסכימו לקדם טיסות ישירות בין שתי המדינות בהקדם לטובת שיפור הסחר והתיירות. השר כהן הדגיש כי קניה יכולה לסייע בהרחבת הסכמי אברהם באפריקה לטובת כלל האזור.

השניים שוחחו על הדרכים בהן ניתן לשפר את היחסים בין ישראל לקניה כששני השרים הביעו שביעות רצון מהשיפור בקשר בין המדינות, שמתבטא גם בתמיכת קניה בישראל במוסדות הבינלאומיים.

השר כהן עם מקבילו הקנייתי. צילום: עידן אדרי, משרד החוץ.

שר החוץ אלי כהן אמר לאחר הפגישה: "קניה היא שחקנית אפריקאית משמעותית וגורם חשוב בוועידת חבר הנגידים של הסוכנות הבינלאומית לאנרגיה אטומית. הדגשתי בפני ידידי שר החוץ מוטואה את הדרכים בהן נוכל להעמיק את הקשר בין המדינות בתחומי הביטחון, הסחר והכלכלה. לקניה פוטנציאל משמעותי בסיוע הרחבת הסכמי אברהם ורתימת שותפות נוספות באפריקה לטובת שגשוג ויציבות אזורית".

 

 

אלי כהן משרד החוץ קניה אפריקה

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד