ט' אדר ב' התשפ"ד
19.03.2024

אורי גלר חושף: הסיבה שאייפון 6 מתעקם בקלות

אמן האשליות הישראלי-בריטי התראיין לאתר מרקטווץ' וטען כי "האנרגיה של הרוכשים עוררה את כוחות המחשבה שלהם"

גלר. צלם:פלאש 90
גלר. צלם:פלאש 90

אומנם אפל שברה את השיא של עצמה כאשר דיווחה על מכירות של 10 מיליון מכשירי אייפון 6 ו-6 פלוס בסוף השבוע, אך משתמשים רבים דאגו להרוס את החגיגה כאשר התלוננו כי האייפון 6 פלוס פשוט מתעקמים מהר מדי. לאורי גלר, אמן האשליות הישראלי- בריטי, יש הסבר יוצא דופן לכך.

"יש שתי סיבות אפשריות לכך", אמר גלר בראיון לאתר מרקטווץ'. "או שהאייפון 6 דק ועדין באופן קיצוני כך שהוא מתעקם באמצעות מעט כוח, עניין שקשה לי להאמין שאפל הייתה מאפשרת בהתחשב בניסויים והמבחנים הרבים שהיא ערכה, או שהאנרגיה וההתרגשות של מיליוני האנשים שרכשו את האייפון עוררו את כוחות המחשבה שלהם וגרמו לאייפון להתעקם", כך לדברי גלר, שציין כי להערכתו האפשרות השנייה סבירה יותר.

אמן האשליות המפורסם לא עצר בהסבר היוצא דופן והציע לענקית הטכנולוגיה למנות אותו לדובר שלה. "אני דוחק באפל לשכור אותי כדי להסביר לעולם שזו כלל לא אשמת החברה", הוא ציין. "אין ברשותי אייפון 6 ואני נאמן לבלקברי שלי ולעולם לא אחליפו, אך אם הייתי מחליף אותו לאייפון 6 אין ספק שהייתי מצליח לכופף אותו בעזרת המחשבה". גלר ציין בנוסף כי הוא הצליח לכופף את הבלקברי שלו בעבר והוא מוכן לשלוח תמונה כדי להוכיח זאת.
גלר אייפון מתעקם מחשבה אשליות

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 7 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.writer }} | {{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.writer }} | {{ reply.date_parsed }}
טען עוד