י"ט ניסן התשפ"ד
27.04.2024
"היה מחובר למירון"

אביו של ידידיה שנהרג באסון מירון: "הכאב לא משחרר"

בציון שנתיים לאסון מירון, ישיבת ההסדר רמת גן קיימה הערב הילולה המונית לזכר ידידיה פוגל ז"ל יחד עם משפחת פוגל ורבני הישיבה. "מבחינתי זה קרה ממש אתמול. אנחנו ממשיכים לחיות למרות הכאב", אמר האב בנאום מרגש בפני תלמידי הישיבה ובוגריה

אביו של ידידיה שנהרג באסון מירון: "הכאב לא משחרר"
החגיגות בישיבת רמת גן צילום: באדיבות המצלם

ל"ג בעומר כאן ובישיבת ההסדר רמת גן קיימו הערב (שני) אירוע גדול וחסר תקדים – תהלוכת רחוב שמחה ברחובות העיר לצד הפעלות לילדים, דוכני מזון והדלקה חגיגית וגדולה בגן הציבורי הסמוך לישיבה, יחד עם תזמורת הישיבה המוכרת "זמרת הארץ". האירוע בהובלת ישיבת ההסדר ובשיתוף המחלקה לתרבות תורנית בעירייה נוצר כולו לעילוי נשמת בחור הישיבה שנהרג באסון מירון לפני שנתיים, ידידיה פוגל ז"ל.

אביו, ישעיהו פוגל סיפר כי "כשידידיה הגיע לישיבת ההסדר ברמת גן הוא פרח. מירון בשבילו היה משהו מיוחד, הוא מחובר לשם ולרשב"י מצד החסידות ומצד לימוד הסוד בו דבק ואהב. אחרי הקורונה הוא הגיע למירון ובירך "שהחיינו" מרוב התרגשות".

פוגל סיפר על אותו בוקר שאחרי האסון: "לפנות בוקר בני הגדול סיפר לי שהיה אסון במירון וכך מצאנו עצמנו באבו כביר מקבלים את הבשורה הקשה מקצין המשטרה. גם שנתיים אחרי, אני לא יכול לומר שהפצע התאחה. מבחינתי זה קרה ממש אתמול. אנחנו ממשיכים לחיות למרות הכאב".

על האירוע של הישיבה סיפר כי "אחרי הדלקת ל"ג בעומר שיזמה ישיבת ר"ג בירושלים בשנה שעברה, בה אמרו התושבים שהבאנו את מירון לבירה, השנה הישיבה לא יכלה להגיע ולכן החלטנו לקיים יחד איתה את האירוע ברמת גן. אני רואה בכך "רצוא ושוב" בין עם ישראל ורשב"י. האירוע הזה יוצר חיבור בין מירון לכל הארץ, להדליק את הלבבות בכל מקום".

סמנכ"ל הישיבה, אהרון סעדון, מספר כי "אחרי חשיבה רבה ולאחר שהגיעה בקשה ממשפחת פוגל לחגוג את הלילה המיוחד יחד עם הישיבה בדרך כלשהי, יצרנו השנה יחד עם העירייה אירוע מושקע שבשיאו התכנסו ציבור רחב מכל הגילאים והגוונים להדלקה המסורתית". עוד הוסיף סעדון ואמר כי ידידיה ז"ל "היה מאוד מחובר ליום המיוחד הזה ולעליה למירון כתלמיד בישיבה. הוא התכונן לכך ודיבר על כך רבות".

רמת גן אסון מירון תשפ"א ידידיה פוגל

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד