כ"ו ניסן התשפ"ד
04.05.2024
ונשמרתם מאד לנפשותיכם

הקיץ מתקרב והסכנות בפתח: בן 17 מת לאחר שנקבר בחיים בבור שחפר בחוף ים

צעיר בן 17 בארה"ב מת לאחר שנקבר בחיים כשנלכד בבור חול שקרס. גורמים רשמיים הזהירו אנשים מפני חפירת בורות בדיונות לאורך חוף הים לאחר שהצעיר נקבר באופן טרגי בחול לאחר שהחפירה התמוטטה

הקיץ מתקרב והסכנות בפתח: בן 17 מת לאחר שנקבר בחיים בבור שחפר בחוף ים
אילוסטרציה צילום: unsplash

נער בן 17 מת לאחר שדיונת חול התמוטטה בחוף בו חפר בור. ככל הנראה הוא נפל לתוך הבור שנחפר ונקבר בחיים בחוף בצפון קרוליינה ארה"ב.

בן ה-17 האלמוני, מווירג'יניה, נמצא קבור מתחת למספר מטרים של חול בשעה 14:00 ב-7 במאי. גורמים רשמיים בחוף הים הלאומי של קייפ האטרס אמרו שחיפושים אחר הנער התקיימו על החוף בפריסקו. הוא נמצא עמוק בתוך החול בדיונה בירכתי החוף.

לפי שירותי רפואה חירום המקומיים, מחלצים פעלו כדי למשוך את הנער מהבור, המחלצים ביצעו החייאה במטרה אך זה לא הספיק כדי להציל את הנער.

משירות הפארקים הלאומיים המקומי נמסר כי נראה כי דיונה סמוכה שלא ניתן לראות היה התמוטטה על הנער. המפקח על הגנים הלאומיים של מזרח קרוליינה הצפונית, דייוויד האלאק, קרא לבאים לחוף: "לא לחפור בורות עמוקים על החוף בשל הסכנה שהם מהווים לבאים לים ולצוותי החירום".

מסתבר כי באזור מספר אנשים בגלל חפירות דומות. אחד כתב: "הגיע הזמן להתחיל לתת קנסות גדולים על חפירת בורות, יותר מדי אנשים מתים מחפירה על החוף".

 

חוף ים צפון קרוליינה ארה''ב

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד