כ"ז ניסן התשפ"ד
05.05.2024
נסחף בשטפונות

נחש קוברה שיכול להרוג בני אדם נמצא בתוך בית

ארגון צדקה וסיוע לבעלי חיים בהודו, פרסם כי נחש לבקן ענקי נסחף לתוך בית בעקבות גשמים עזים בעיר קוימבטורה, דרום הודו. התושבים נותרו בהלם לאחר שמצאו את הקוברה בתוך הבניין שלהם    

נחש קוברה שיכול להרוג בני אדם נמצא בתוך בית
הקוברה משוחררת חזרה לטבע צילום: Wildlife & Nature Conservation Trust

קוברה לבקנית סופר נדירה שיכולה להרוג בני אדם נמצאה בתוך בית בהודו. 

לפי ארגון צדקה מקומי לבעלי חיים, נחש לבקן ענקי נסחף לתוך הבית בעקבות גשמים עזים בעיר קוימבטורה, דרום הודו.

התושבים נותרו בהלם לאחר שמצאו את הקוברה בתוך הבניין שלהם. בעקבות גשם חזק, הקוברה הארסי הקטלני באורך מטר וחצי נשטף לבית בעיר קוימבטורה, דרום הודו, ביום רביעי האחרון (3 במאי), כך על פי ארגון צדקה מקומי לשימור בעלי חיים.

מתנדבי הקרן לשמירה על חיות הבר והטבע (WNCT) נקראו למקום זמן קצר לאחר שהנחש זוהה, ארגון הצדקה שלח לוכד נחשים מקצועי כדי לתפוס את הזוחל הלבקן. הקוברה ההודית, המכונה מדעית "נג'ה נג'ה", היא אחד מארבעת מיני הנחשים הגדולים שאחראים לרוב הכשות הנחש המתרחשות על בני אדם בדרום אסיה.

הם מהווים איום משמעותי על בני אדם, נושאים ארס קטלני שעלול לגרום לשיתוק ואף למוות אם לא מטופלים באופן מיידי. "זה חיוני לטפל בנחשים האלה בזהירות ובמומחיות רבה, מכיוון שכל טעות יכולה להוביל לתוצאות חמורות", נכתב בפוסט בפייסבוק של הארגון על האירוע.

לאחר שהנחש הוצא מהבית, הארגון העביר את הנחש לגורמים רשמיים באגף היערות המקומי. הארגון מסר אמר כי גורמים רשמיים שחררו אותו לאזור מיוער שיספק לו בית גידול מתאים לחיות בו.

 

 

קוברה נחש הודו שטפונות

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 2 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד