כ"ד ניסן התשפ"ד
02.05.2024
שתי תקיפות נגד חובשי כיפה

צפו: אנטישמי זרק אבן על חרדי שחלף לידו בדרך לבית הכנסת

גבר חרדי בניו יורק הותקף על ידי אנטישמי מתוך רכב חולף בדרכו לבית הכנסת ביום שבת האחרון. התוקף זרק אבן על הצעיר החרדי ופגע בו ברגלו בכוונה תחילה. בנס הקורבן לא נפצע וסירב לקבל טיפול רפואי. במקרה אנטישמי נוסף נער יהודי חובש כיפה הפך לקורבן של פשע שנאה אפשרי באנגלווד ניו ג'רזי  

צפו: אנטישמי זרק אבן על חרדי שחלף לידו בדרך לבית הכנסת
נהג הרכב פוגע בצעיר החרדי צילום: באדיבות המצלם

גבר חרדי הותקף בקווינס ניו יורק על ידי נהג אנטישמי שזרק לעברו אבן מתוך הרכב בדרכו לבית הכנסת ביום שבת בבוקר האחרון.

האירוע התרחש קצת אחרי השעה 9:00 בבוקר, הקורבן בן ה-23 צעד לבית הכנסת "בית יוסף" (הרב פרידמן) רחוב 72 בקווינס, כאשר אלמוני שנסע ברכב השליך לעברו אבן ופגע בו ברגל, כך דיווח אתר Yeshiva world news.

יחידת פשעי השנאה של משטרת ניו יורק פרסמה כי היא מבקשת את עזרת הציבור בזיהוי הבעלים של הטנדר - ספרינטר לבן עם גרפיטי בצדדים - שהמשיך לנסוע מערבה בכביש 72 לכיוון רחוב 139. בנס הקורבן לא נפצע וסירב לקבל טיפול רפואי.

במקרה אנטישמי נוסף נער יהודי חובש כיפה הפך לקורבן של פשע שנאה אפשרי באנגלווד ניו ג'רזי כאשר נורו לעברו יריות מאקדח אוויר (BB) מרכב חוץ למסעדה כשרה.

ראש עיריית אנגלווד, מייקל ווילדס, אמר לאתר Lakewood Alerts כי שני אנשים נפגעו מהכדורים, אם כי אף אחד מהם לא סובל מפציעות חמורות. הקורבנות זיהו ורשמו את המספר הרישוי, והמשטרה פועלת לזהות את החשודים המעורבים.

"אני לוקח את זה ברצינות שזה קרה מול מסעדה כשרה לצעיר שחבש כיפה, ואוודא שהיורה יועמד לדין במלוא היקף החוק", אמר ראש העיר ווילדס בהצהרה. הוא ציין כי המשטרה לא מאמינה שיש איום רחב יותר על הקהילה היהודית באנגלווד.

משטרת ניו יורק אנטישמיות בארה"ב קווינס ניו ג'רזי

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 1 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד