י"ב ניסן התשפ"ד
20.04.2024

רה"מ נתניהו: "מתגעגע לטפיחות על הלחי"

יום השנה להסתלקותו של פוסק הדור מרן הגר"ע יוסף: ראש הממשלה הספיד את הרב זצ"ל והעלה זיכרונות מהקשר האישי ביניהם • "אני זוכר את האישיות הבלתי רגילה, אדם שבקיאותו מפליגה. עזר לחלשים בכל דרך אפשרית" • "אני מתגעגע לרב, הוא יחסר לי מאד. וכך מרגישים המונים בעם ישראל" • בפנים: ההקלטה מרדיו קול ברמה

הגר"ע יוסף עם רה"מ נתניהו, פלאש90
הגר"ע יוסף עם רה"מ נתניהו, פלאש90

ראש הממשלה בנימין נתניהו השתתף הבוקר ביום שידורים מיוחד לזכרו של הגר"ע יוסף זצ"ל לרגל יום השנה לפטירתו, והתייחס לזיכרונותיו האישיים מהקשר שלו עם הרב.

במסגרת יום השידורים בקול ברמה לזכרו של הגר"ע אמר ראש הממשלה נתניהו כי החותם שהרב הטביע הפסיקה וההלכה ילוו את עמינו עוד דורות רבים.

"אני זוכר אותו מהפגישות הרבות במהלך השנים באישיות בלתי רגילה, אדם שבקיאותו מפליגה במורשת עמינו. והמחויבות שלו לעם ישראל ולתורת ישראל ולארץ ישראל עמוקה ואמיתית".



נתניהו הוסיף ואמר, "אני תמיד התרשמתי מהרגישות המיוחדת שלו מהמחויבות שלנו לעזור לחלשים בכל דרך אפשרית. הוא נזכר בציבור הרחב כאחד מגדולי הפוסקים או גדול הפוסקים בגלל הדברים שעשה לאחר מלחמת יום הכיפורים שהוא פטר את הבעיה של עגונות בדרך ייחודית שלא נעשתה קודם לכן.

לסיום אמר נתניהו. "אני מאוד מתגעגע לרב, הוא יחסר לי מאוד. הפגישות איתו הטפיחות על הלחי שאני עדיין מרגיש אותן, שניתנו באותה חיבה שקיבלתי אותם. אני חושב שכך גם מרגישים המונים המונים בעם ישראל".
נתניהו עובדיה יוסף ראש הממשלה עצרת טפיחות על הלחי

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 4 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד