כ"ג ניסן התשפ"ד
01.05.2024
לאור המצב הבטחוני

שר החוץ קיצר את ביקורו בהודו על רקע החיסולים בעזה

שר החוץ אלי כהן נחת היום בניו דלהי בירת הודו. שר החוץ כהן החליט לקצר את ביקורו המדיני בהודו ולחזור לארץ לאחר הפגישה עם ראש ממשלת הודו נרנדרה מודי שתתקיים היום

שר החוץ קיצר את ביקורו בהודו על רקע החיסולים בעזה
השר אלי כהן צילום: דוברות משרד החוץ

שר החוץ אלי כהן נחת לפני זמן קצר בניו דלהי בירת הודו, ומיד עם נחיתתו קיבל עדכון ביטחוני. לאור האירועים בארץ, שר החוץ כהן החליט לקצר את ביקורו המדיני בהודו ולחזור לארץ לאחר הפגישה עם ראש ממשלת הודו נרנדרה מודי שתתקיים היום.

הלילה אמר שר החוץ לאחר החיסולים בעזה של ראשי הג'יהאד האיסלאמי: "‏מי שינסה לפגוע באזרחי ישראל הוא בן מוות. כפי שהבטחנו, אנחנו באים חשבון עם כל האחראים לירי על ישראל. מברך את כוחות הביטחון על חיסול מוצלח של הבכירים בג'יהאד האיסלאמי, ומחזק את תושבי הדרום. ארדוף אויבי ואשיגם ולא אשוב עד כלותם".

כזכור שר החוץ אלי כהן יצא אתמול בלילה לביקור מדיני-כלכלי בניו דלהי ובמומביי, השר תכנן להיפגש עם ראש ממשלת הודו נרנדרה מודי ועם שרי החוץ, ההגנה והחקלאות, השר כהן היה צפוי לחתום על הסכמים בתחומי הבנייה, הסיעוד וניהול מערכות מים.

שר החוץ כהן הוביל משלחת כלכלית להודו בשיתוף התאחדות התעשיינים ומכון היצוא. המשלחת כללה 36 אנשי עסקים ישראלים בעיקר מתחומי ניהול המים והחקלאות. השר כהן תכנן לחנוך את "הנתיב היהודי" בעיר מומבאי ולבקר בבית חב"ד בעיר בו התרחש פיגוע הטרור הקטלני בשנת 2008, אך לא ברור מה מכל הרשימה הארוכה השר יספיק לאור קיצור הביקור.

הודו שר החוץ אלי כהן מבצע מגן וחץ מתיחות ביטחונית

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד