ח' אייר התשפ"ד
16.05.2024
בשיחה עם ראשי רשויות

גלנט: "עלינו להיות מוכנים למערכה ממושכת והרחבת טווח הירי"

שר הביטחון שוחח עם ראשי רשויות בדרום ואמר: ״עלינו להיות מוכנים לכל תרחיש, כולל למערכה ממושכת והרחבת טווחי הירי״. גלנט הוסיף: "מערכת הביטחון תעניק כל סיוע שיידרש"

גלנט: "עלינו להיות מוכנים למערכה ממושכת והרחבת טווח הירי"
גלנט בשיחה עם ראשי הרשויות בדרום צילום: אריאל חרמוני, משרד הביטחון

שר הביטחון, יואב גלנט, סיים סבב שיחות עם ראשי הרשויות בעוטף עזה. השר גלנט עדכן את ראשי הרשויות בפרטי הפעילות המבצעית הלילה, והדגיש בפניהם כי מערכת הביטחון ערוכה לטיפול בצרכי התושבים.

שר הביטחון גלנט אמר לראשי הרשויות: "צה״ל ושב״כ ביצעו הלילה פעולה מדויקת ומוצלחת נגד הנהגת ארגון הג׳יאהד האיסלאמי ברצועת עזה. לא נסבול ירי המאיים על תושבי ישראל, זה אינו רק מעשה טרור, אלא קריאת תיגר על נוכחותנו".

גלנט חשף: ״כבר ביום שלישי הנחיתי את צה״ל ושב״כ להיות מוכנים לסיכול שלושת המחבלים שחוסלו הלילה, האחראיים על ירי רקטות לישראל ועל הכוונת פיגועים רבים ביו״ש״.

״עלינו להיות מוכנים לכל תרחיש, כולל למערכה ממושכת והרחבת טווחי הירי. ישנה חשיבות רבה לכך שהאזרחים, תחת הנהגתכם, יהיו ממושמעים, קשובים וישמעו להוראות מצילות חיים. צה״ל וכוחות הביטחון ערוכים בכל האמצעים בכל החזיתות״, אמר.

לדבריו, "מערכת הביטחון תעניק כל סיוע שיידרש, הנחיתי את אנשי המקצוע להיות איתכם בקשר רציף ולטפל בכל הנדרש למען צרכי התושבים. יש לכם גב מלא ממערכת הביטחון".

בשיחה עם גלנט השתתפו, ראש עיריית שדרות - אלון דוידי, ראש עיריית אשקלון - תומר גלאם, ראש עיריית נתיבות - יחיאל זוהר, ראש עיריית אופקים - איציק דנינו, ראש עיריית אשדוד - יחיאל לסרי, ראש המועצה האזורית אשכול - גדי ירקוני, ראש המועצה האזורית שדות נגב - תמיר עידאן, ראש המועצה האזורית חוף אשקלון - איתמר רביבו, ראש המועצה האזורית שער הנגב - אופיר ליבשטיין וראש המועצה האזורית מרחבים - שי חג׳ג׳.

בתוך כך, גורם מדיני בכיר אמר בתום הערכת מצב: "זו מערכה ממוקדת נגד הג'יהאד תוך הקפדה על בידול חמאס באמצעות תיווך ומסרים גלויים וחשאיים. אי אפשר להבטיח שחמאס לא יצטרף ומערכת הביטחון ערוכה לכך. בדרג הצבאי מזהים פגיעה משמעותית בפעילות הג'יהאד בעיקר באכוונת פעילות ביו"ש בעקבות חיסולי הבכירים".

מדוברות עיריית שדרות נמסר כי ראש עיריית שדרות, אלון דוידי טס אתמול בערב (טרם המבצע) למספר אירועים של הזדהות עם שדרות בארה"ב וקנדה וגיוס תרומות עבור העיר. עם נחיתתו התעדכן בפרטי המבצע מפי שר הביטחון ומפקד האוגדה.

"אני מחזק את ידי צה"ל וכוחות הביטחון על חיסול בכירי הג'יהאד האיסלאמי, ומחזק את ראש הממשלה, שר הביטחון וממשלת ישראל על הצעד הנכון והחשוב בכדי להחזיר את ההרתעה של מדינת ישראל", אמר דוידי והוסיף: "תושבי שדרות והעוטף יעמדו איתן בעורף, ויתנו לצה"ל את כל הזמן שצריך בכדי לבוא חשבון עם המחבלים בני העוולה שמנסים לפגוע בנו, הכל על מנת שהשקט והביטחון ישובו לאזור שלנו ונמשיך לבנות, להתפתח ולגדל את ילדינו בביטחה".

יואב גלנט מבצע מגן וחץ

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד