ב' אייר התשפ"ד
10.05.2024
חיילים נמלטו מהקרב

ראש וגנר: מפקדים בצבא רוסיה מנסים "להטעות" את פוטין

ראש כוח וגנר טוען כי ראשי צבא רוסיה מנסים "להטעות" את פוטין. יבגני פריגוז'ין מאשים יחידת צבא רוסית בבריחה מהקרבות בבחמוט. הוא ציין כי חיילים רוסים "עורקים" מהצבא

ראש וגנר: מפקדים בצבא רוסיה מנסים "להטעות" את פוטין
מפקד כוח וגנר מוקף בלוחמיו צילום: צילום מסך

ראש קבוצת וגנר, יבגני פריגוז'ין, האשים היום (שלישי) את מפקדי צבא רוסיה כי הם נותנים לנשיא ולדימיר פוטין "מידע לא נכון" על התקיפה באוקראינה, דברים ששוב מביאים לקרע בינו לבין הקרמלין.

פריגוז'ין אמר בהצהרת וידאו: "אם נעשים ונאמרים דברים להטעות את המפקד העליון של הכוחות המזוינים (ולדימיר פוטין), אז או שהמפקד העליון יחסל אותך, או העם הרוסי יכעס אם רוסיה תפסיד במלחמה". הוא האשים שוב את הצבא בכך שאינו מספק את התחמושת הדרושה לו לקרבות בבחמוט מוקד הלחימה במזרח אוקראינה.

פריגוז'ין גם הטיל ספק ביכולתו של הקרמלין להגן על המדינה כשאוקראינה מתכוננת להתקפת נגד. "מדוע המדינה לא מסוגלת להגן על המדינה?", אמר פריגוז'ין בסרטון והוסיף כי אוקראינה פוגעת באזורי הגבול של רוסיה "בהצלחה".

הוא ציין כי חיילים רוסים "עורקים" מהצבא מכיוון שמשרד ההגנה "במקום להילחם, מתכנן תככים כל הזמן". פריגוז'ין האשים גם יחידה צבאית רוסית בבריחה מעמדותיה ליד בחמוט. לדבריו, "יחידה של משרד ההגנה ברחה מאחת מהעמדות שלנו מה שהפך את החזית לחשופה", וחזר על התחייבותו להסיג את קבוצתו מבחמוט אם הצבא הרוסי לא יספק עוד תחמושת.

מלחמת אוקראינה רוסיה כח וגנר ולדימיר פוטין

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 1 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד