כ"ד ניסן התשפ"ד
02.05.2024

האם גורמים בלשכת רה"מ חיללו שבת?

חשיפת 'בחדרי חרדים': במהלך השבת והחג התפרסמו בכלי תקשורת ידיעות, ובהן מידע שנמסר תוך חילול שבת על ידי גורמים בלשכת ראש הממשלה • התגובות עסקו בהחלטת סבא"א ובדבריו של יו"ר הרשות הפלסטינית, אבו מאזן • בלשכת ראש הממשלה טרם הגיבו לדברים • מוזס: "איך בבית היהודי מסוגלים לשתוק?"

ראש הממשלה. צילום: פלאש90
ראש הממשלה. צילום: פלאש90

זעם רב בציבור החרדי והדתי, בעקבות חילולי שבת וחג שנעשו לכאורה על ידי גורמים בלשכת ראש הממשלה: במהלך ימי החג ויום שבת, הגיבו בלשכת ראש הממשלה בנימין נתניהו לכלי התקשורת בישראל על שני נושאים - תוך חילול החג והשבת ללא צורך.

ל'בחדרי חרדים' נודע, כי במהלך חג ראש השנה הגיבו גורמים בלשכת נתניהו לכך שסבא"א דחתה הצעה לקרוא לישראל להצטרף לאמנה נגד נשק גרעיני, ואילו ביום השבת הגיבו על נאומו של נשיא הרשות הפלסטינית אבו מאזן באו"ם כי ״ישראל הכריזה על שנת רצח עם נגד הפלסטינים, ביצעה רצח עם מתוכנן בעזה ומתכננת נכבה נוספת״.

דבריהם של הגורמים הללו התפרסמו במהלך השבת והחג באתרי חדשות בישראל, תוך רמיסת כבודה של השבת.

יצויין, כי רק בשבוע שעבר כינס שר האוצר יאיר לפיד מסיבת עיתונאים בחצר ביתו במהלך השבת, וזכה לביקורת חריפה מכל גווני הקשת הפוליטית.

מלשכת ראש הממשלה נמסר כי עקב נסיעתו של רה"מ לארה"ב לא ניתן כרגע למסור תגובה, ולכשתתקבל - תפורסם.

בעקבות פרסום הדברים, אומר ח"כ אליעזר מנחם מוזס ל'בחדרי חרדים': "אנחנו יודעים היטב מדוע בחרנו לא לחבור לקואליציה כזו הרומסת כל זכר ליהדות. הפלא הגדול הוא השתיקה של נציגי הבית היהודי. מפלגה דתית מסוגלת לשבת בממשלה המחללת שבת פעם אחר פעם ולשתוק?"
נתניהו שבת אבו מאזן חילול טיס

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 11 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד