י"ט ניסן התשפ"ד
27.04.2024

ל"ג בעומר בכפר חב"ד: אלפים השתתפו באירוע 'הקהל'

בנוכחות רבני ודייני הכפר ואלפי משתתפים מתושבי הכפר נחגג יום ההילולא של התנא האלוקי רבי שמעון בר יוחאי בסימן שנת 'הקהל' ● לאחר ההדלקה המאוחדת התקיים אירוע חלאקה לחיילי צבאות השם בני ה-3

ל"ג בעומר בכפר חב"ד: אלפים השתתפו באירוע 'הקהל'
ל"ג בעומר בכפר חב"ד צילום: שניאור שיף

למעלה מחמשת אלפים תושבי כפר חב"ד התאספו באחדות נפלאה – אנשים נשים וטף לפאראד המסורתי שאורגן על ידי הועד המקומי של כפר חב"ד בראשות הרב שמעון רבינוביץ ובשיתוף המועצה המקומית שדות דן בראשות מר דוד יפרח וסגנו ר' בנימין ליפשיץ.

האירוע החל בתהלוכת שמחה וקדושה בה צעדו כל ילדי וילדות הכפר בהובלת להקת מתופפים מסורתית ושלטים וציטוטים מדברי הרבי הנוגעים ל'הקהל'.



צילום: שניאור שיף

האירוע שנערך בטוב טעם עם תוכן מושקע שכלל הצגה מלאת מסרים חסידיים בשילוב מופע של הזמר אוריה שיף, תזמורתו של אחיה כהן אלורו, שחקנים, רקדני הקוזאקים, להקת המתופפים של נערי הכפר, פעלולנים וקטעי מולטימדיה מיוחדים.

שיאו של הערב המכובד היה בשעת טקס הדלקת המדורה, בה נכחו רבני ודייני הכפר לצד משפיעים ונכבדי כפר חב"ד.

לאחר ההדלקה, על רקע מופע זיקוקי דינור ותוך כדי שירה חסידית וריקודים סוחפים, נערך טקס גזירת השערות לילדי החלאקה, שהוזמנו לעלות לבמה יחד עם הוריהם ואף זכו לשי מהודר מידיו של יו"ר הוועד המקומי הרב שמעון רבינוביץ. בסיום האירוע נערכו הגרלות על פרסים יקרי ערך רבים.

לג בעומר כפר חב"ד

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד