כ"ח ניסן התשפ"ד
06.05.2024
"תקדים מסוכן"

ראש השב"כ: "סיכלנו חוליה שהחלה לייצר רקטות באזור ג'נין"

ראש השב"כ חשף בהצהרה המשותפת עם ראש הממשלה: "סיכלנו חוליה באזור מחנה הפליטים ג'נין שכבר החלה לייצר רקטות ומשגרים". בר הוסיף: "אנחנו רואים בזה תקדים מסוכן. חברי התשתית נעצרו והודו"

ראש השב"כ: "סיכלנו חוליה שהחלה לייצר רקטות באזור ג'נין"
ראש השב"כ רונן בר צילום: אבשלום ששוני, פלאש 90

ראש השב"כ רונן בר חשף הערב (שלישי) במהלך ההצהרה המשותפת עם ראש הממשלה, שר הביטחון והרמטכ"ל כי כוחות הביטחון סיכלו בעת האחרונה חוליה שהחלה לייצר רקטות במחנה הפליטים ג'נין.

בר אמר: "בשבועות האחרונים סיכלנו חוליה באזור מחנה הפליטים ג'נין שכבר החלה לייצר רקטות ומשגרים על מנת לבצע ירי רקטי גם משטחי השומרון לעבר ישראל. אנחנו רואים בזה תקדים מסוכן. חברי התשתית נעצרו והודו. אין לנו כוונה להפוך את עפולה או שקד ליעד לירי תלול מסלול".

בר ציין כי, "בחודשים האחרונים נעצרו מספר רב של מחבלים מהג'יהאד האסלאמי שאחראים לכמות גדולה מאוד של התרעות לפיגועים. מעצרם מנע את מימוש הפיגועים. אין לנו זמן להמתין בהגנה מפני המפגעים אנחנו פועלים בהתקפה מול המשלחים שלהם".

ראש השב"כ סיפר על אחד המחבלים שחוסלו במתפה ברצועת עזה ואמר:  "טארק עז א-דין פעל להעתיק את הטרור בעזה ליהודה ושומרון והפעיל למעלה מ-20 חוליות שמטרתן היתה לפגוע בישראלים. רוב הפעילות שלו לא היתה מוכרת לציבור אבל היתה מוכרת לנו היטב".

רונן בר מבצע מגן וחץ הצהרה ג'נין

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 2 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד