כ"ו ניסן התשפ"ד
04.05.2024
"הביטחון מעל הכל"

סאגת גלנט: העצה שנתן הפרשן יעקב ברדוגו לנתניהו

איש התקשורת יעקב ברדוגו ייעץ לנתניהו כשעתיים לפני שהודיע בהצהרה על החזרת שר הביטחון יואב גלנט לתפקידו. ברדוגו טען כי לא צריך לפטר את גלנט ואמר גם בהתבטאויות פומביות שצריך לשים את הביטחון לפני הכל

סאגת גלנט: העצה שנתן הפרשן יעקב ברדוגו לנתניהו
יעקב ברדוגו/בנימין נתניהו צילום: אוליבייה פיטוסי/יונתן זינדל - פלאש 90

איש התקשורת והפרשן יעקב ברדוגו ייעץ לראש הממשלה נתניהו בקריה כשעתיים לפני שהודיע בהצהרה על החזרת שר הביטחון יואב גלנט לתפקידו. כך דווח בכאן חדשות.

ברדוגו טען כי לא צריך לפטר את גלנט ואמר גם בהתבטאויות פומביות שצריך לשים את הביטחון לפני הכל. מיד לאחר ההתייעצות הופיע נתניהו בשידור חי בכל ערוצי התקשורת הישראלים והודיע על השארת גלנט בתפקידו כשר ביטחון.

בנוסף, לפי מקורות שעודכנו על המתרחש בלשכת נתניהו בקריה בשעות האלה. באותה פגישה בין ברדוגו לנתניהו התקשרו השניים בשיחה בהפתעה לשרה מאי גולן ובשיחה העלו את האפשרות שתמונה לתפקיד קונסולית בניו יורק לפי המלצת ברדוגו. מאי גולן לא החזירה תשובה להצעה.

ברדוגו, המשמש פרשן דומיננטי בערוץ 14 ובגלי ישראל, מייעץ לנתניהו בשורה של נושאים שנמצאים על סדר היום, אבל את שיחות הייעוץ האלה מכירים בעיקר אנשי משרד ראש הממשלה וכמה מקורבים לו.

לפני יומיים דווח כי ברדוגו נפגש עם ראש הממשלה בנימין נתניהו לצורך ייעוץ בנאומים והצהרות.

בנוסף, ברדוגו יעץ בין היתר לנתניהו בענייני הרפורמה המשפטית ותמך בעצירת החקיקה. איש התקשורת היה בנוסף זה שייעץ לראש הממשלה למנות את השרה מאי גולן לקונסולית בניו יורק - מהלך שעורר סערה ולבסוף לא יצא אל הפועל.

 

בנימין נתניהו יעקב ברדוגו יואב גלנט מאי גולן

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 1 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד