י"ט ניסן התשפ"ד
27.04.2024
פרוצדורה מייגעת?

"מי שחושב על עתיד הילדים שלו צריך להכיר את זה"

השקעה בשוק ההון הפכה בשנים האחרונות מפרוצדורה מייגעת הדורשת מעורבות של הבנק, להליך פשוט אותו ניתן לבצע אונליין • שוחחנו עם יוסי שסיפר על החוויה שלו עם מערכת המסחר המקוונת 'אקסלנס טרייד' מבית הפניקס, שהפכה לפופולרית במיוחד בישראל, כדי להבין ממנו כיצד אפשר בקלות להפוך לסוחרים עצמאים ואיך על ידי כך נבטיח עתיד טוב יותר לילדינו

"מי שחושב על עתיד הילדים שלו צריך להכיר את זה"
השקעה באקסלנס טרייד צילום: מתוך ערוץ היוטיוב

נסו להיזכר מה אמרה לכם בעבר המילה 'מניות'? המחשבות האסוציאטיביות שלכם ייקח אתכם מן הסתם למחוזות הפרוצדורות והבירוקרטיות המתישות. אולם כדאי לדעת כי המושג 'השקעות בשוק ההון' עבר בשנים האחרונות תהליך מבורך. מהליך מייגע הדורש מעורבות של הבנק או של יועץ השקעות, לפעולה פשוטה אותה אתם יכולים לבצע בעצמכם דרך הנייד, להשקיע בבורסות ברחבי העולם ולקבל עדכונים אונליין על הנעשה בכל שווקי המניות המובילים, כאשר גם כל הניירת הנדרשת לפתיחת חשבון, מועברת בצורה נוחה דרך האמצעים הדיגיטליים.

שוחחנו עם יוסי, בחור חרדי מפתח תקווה שסיפר על חוויית ההתנסות הראשונה שלו עם מערכת המסחר 'אקסלנס טרייד' מבית הפניקס, שהפכה לפופולרית במיוחד בישראל, כדי להבין ממנו מהם הצעדים שעלינו לבצע בדרך להפוך לסוחרים עצמאים.

"בעברי עולם המניות היה נשמע לי כמו סינית", מספר בפתח דבריו. "זה הרגיש לי כמו תחום מרוחק ומורכב להתעסקות".

השאירו פרטים ותתחילו להשקיע בעצמכם>>>

מה הוביל אותך לפתוח חשבון מסחר ב'אקסלנס טרייד'?

"קודם כל עצם המחשבה לפתוח חשבון מסחר, צריכה לעבור בראש של כל אדם שחושב מעט על העתיד הפיננסי שלו ושל ילדיו", טוען. "בפרט כשמדובר באדם חרדי שעומד לחתן ילדים, אז רצוי שידאג לזה מבעוד מועד ולא ייזכר בזה מאוחר מדי. כי כשחושבים על השקעה לטווח הארוך, לדעתי שוק המניות הוא המקום הנכון ביותר. בראייה ארוכת טווח של עשרות שנים קדימה, הכסף ללא ספק ייהנה מעליית רווחים, כפי שקרה גם בעשרות השנים האחרונות".

לדבריו, על מערכת אקסלנס טרייד שמע מפי חברים בשכונה בה מתגורר. "הבנתי שהמערכת של אקסלנס טרייד מאוד פופולרית בקרב בחורים נשואים מהמגזר החרדי והתרשמתי כי מדובר בפלטפורמה בטוחה ונוחה לשימוש. היתרון המרכז שם לדעתי הוא הערוץ הישיר מול הצוות המקצועי שגם מסייע לך לפתוח את החשבון וגם מספק לך מידע מקצועי ומקיף בכל נושא. לפני שניגשים לעולם הזה של שוק ההון, צריך להכיר את התחום וכן לדעת איך לבנות את המסלול שלך בצורה מדויקת עם חלוקה נכונה. השירות המקצועי של אקסלנס עזר לי בזה המון".

איפה בחרת להשקיע?

"בהתחלה הייתי זהיר יותר, עדיין חששתי", מודה. "שמתי את הכסף בקרנות סולידיות עם תשואה בטוחה. עם הזמן התחלתי יותר להתעניין ולהכיר את כל סוגי השווקים והמדדים וקיבלתי גם קורס מסחר מקצועי מתנה מטעם החברה שעשה לי סדר  בכל התחום הזה. הבנתי למשל שאפשר לפצל את ההשקעה למספר חברות שונות, ביניהן המובילות בעולם, כך מצמצמים את הסיכון בצורה הכי גבוהה שאפשר. בסך הכל היום אני די מתמצה ומרגיש בטוח בתוך העולם הזה והוא בהחלט לא מפחיד עבור מי שלומד להכיר אותו".

הצטרפו גם אתם לאקסלנס טרייד, תתחילו להשקיע בעצמכם ותיהנו מקורס מסחר מתנה >>

אקסלנס מניות מסחר

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!