כ' ניסן התשפ"ד
28.04.2024
אמירה חריגה

הכלכלנית תוקפת: הכספים לחרדים יפגעו בהשתלבותם

הכלכלנית הראשית באוצר אומרת כי הכסף הקואליציוני, שאמור לעבור לתמיכות במטרות חרדיות, יגרום לפגיעה בשילוב התעסוקה מצד חרדים

הכלכלנית תוקפת: הכספים לחרדים יפגעו בהשתלבותם
חרדי עובד. אילוסטרציה צילום: נתי שוחט, פלאש 90

הכלכלנית הראשית באוצר, שירה גרינברג, יוצאת הבוקר (רביעי) באזהרה חריפה על ההשלכות חלוקת הכספים הקואליציוניים. לפי ההצהרה החריגה אומרת גרינברג כי "ההחלטות המסתמנות אודות הגדלת תקציב החינוך שאינו רשמי, הגדלת קצבאות האברך והפעלת תוכניות סיוע כמו מתן תלושי מזון - צפויות להביא לירידה בפוטנציאל ההשתכרות של גברים חרדים ובהשתלבותם בשוק העבודה".

יש לציין כי הכלכלנית נמצאת בחודש האחרון לתפקידה לאחר שבחודש ינואר האחרון שר האוצר, בצלאל סמוטריץ', החליט להאריך את כהונתה של הכלכלנית הראשית באוצר, שירה גרינברג, בעוד כשישה חודשים. נזכיר כי מינוי קבע לתפקיד הכלכלנית הראשית דורש אישור ממשלה.

כזכור לפני יומיים התעוררה סערה לאחר שהתברר שהממשלה מתעתדת להצביע על הגדלת תקציבי הישיבות- ל-3.7 מיליארד שקלים. בנוסף, במסגרת הכספים הקואליציוניים יועברו למועצות דתיות 14 מיליון שקל, ותוגדל התמיכה בשירותי דת ב-54 מיליון שקל. חצי מיליארד שקל לרשות לקידום המגזר החרדי, חצי מיליארד שקל למשרד המסורת בראשות מאיר פרוש, ו-6 מיליון שקל לייעוץ בנושא טהרת המשפחה.

כספים קואליציוניים תעסוקת חרדים הכלכלן הראשי

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 3 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד