כ"ח ניסן התשפ"ד
06.05.2024

כל הדרכים לשפר את האנגלית שלך – ומה באמת עדיף?

אמצעות חידוד כישורי האנגלית שלכם תוכלו לפתוח לעצמכם דלתות חדשות, להסתדר טוב יותר במקומות שונים, להעלות את הערך שלכם בעבודה ועוד. בכתבה זו נסקור כמה מהדרכים הטובות ביותר ללמוד אנגלית ומהי ההמלצה שלנו ללימודי אנגלית בצורה הטובה ביותר

כל הדרכים לשפר את האנגלית שלך – ומה באמת עדיף?
לימודי אנגלית צילום: FREEPIK

בעיני רבים אנגלית היא השפה החשובה והמדוברת ביותר בעולם כיום. אנו נתקלים באנגלית בבית הספר, כשאנו טסים לחו"ל, בלימודי הפסיכומטרי או כקריטריון ללימודי תואר, בעבודה, בעסקים, בספרים, בטלוויזיה ובכל מקום למעשה. במקרים רבים אפילו תמצאו הוראות שימוש או אחראיות למוצרים בשפה האנגלית ולאו דווקא בעברית. באמצעות חידוד כישורי האנגלית שלכם תוכלו לפתוח לעצמכם דלתות חדשות, להסתדר טוב יותר במקומות שונים, להעלות את הערך שלכם בעבודה ועוד. בכתבה זו נסקור כמה מהדרכים הטובות ביותר ללמוד אנגלית ומהי ההמלצה שלנו ללימודי אנגלית בצורה הטובה ביותר.

  1. לימוד עצמאי דרך טלוויזיה וספרים:

אנשים רבים מספרים שהם יודעים אנגלית היטב כיוון שהחלו ללמוד אנגלית דרך הטלוויזיה והספרים. הם קראו יותר באנגלית, צפו בטלוויזיה בתוכניות וסרטים באנגלית וניסו להבין טוב יותר את הנאמר ולא רק לעקוב ולקרוא את הכתוביות. איננו מעודדים זמן רב בצפייה במסכים מטעמי בריאות כמובן אך לא יזיק לקנות ספר הרפתקאות טוב באנגלית (או כל ספר בתחום שמעניין אתכם) ולהישאב אליו לפחות שעה ביום. לאורך זמן זה יחזק משמעותית את האנגלית שלכם.

  1. לימוד עצמאי דרך האינטרנט:

דרך נהדרת נוספת ללמוד אנגלית היא באמצעות האינטרנט. יש הרבה אתרים שמלמדים אנגלית, סרטונים ביוטיוב שתוכלו ללמוד מהם, מדריכים שונים, סימולציות ואפילו משחקים שונים שמלמדים אנגלית בצורה ידידותית. כמובן שחשובה ההתמדה וחשוב ללמוד תחילה את סדר הלימוד הרצוי של השפה. אם יש לכם כבר ידע מסוים בשפה האנגלית ואינכם יודעים כיצד להתקדם משם מומלץ יהיה לקחת מורה פרטי.

  1. שימוש באפליקציות ללימוד אנגלית:

השיטה הבאה ללימוד אנגלית היא כמובן באמצעות אפליקציה ייעודית. אנו מכירים היטב את השימוש באפליקציות בהיבטים שונים בחיים שלנו כאשר בין האפליקציות הפופולריות אלו אפליקציות ללימוד שפה. באפליקציות מסוימות תוכלו ללמוד את השפה באמצעות שיעורים דיגיטליים מצולמים מראש, משחקונים, חידונים וטריוויות באנגלית ועד להתקשרות מול מורים פרטיים אמיתיים ללימוד השפה. כמו למשל אפליקציית I FAL

  1. מורה פרטי ללימוד אנגלית:

מורים פרטיים היא דרך נהדרת ללמוד אנגלית כיוון שלא רק תלמדו את השפה אלא גם כלים שונים באמצעותם תוכלו לחדד את כישורי השפה, לחזק את הביטחון שלכם בשיח באנגלית, כתיבה או התנהלות מול אדם אחר בשפה האנגלית ועוד. תוכלו ללמוד טכניקות שונות לזכירת משפטים והבנה איך לבנות את המשפטים בצורה נכונה ללא שגיאות, כמו גם להרחיב את אוצר המילים שלכם. באמצעות מורה פרטי תוכלו גם לשוחח עמו ולבחון היכן אתם עומדים עם האנגלית שלכם, למה היא חשובה לכם ולכוון את תוכנית הלימוד הפרטית שלכם בהתאם לצרכים שלכם. לדוגמה: לימוד אנגלית עסקית למי שרוצה לחדד את כישורי האנגלית שלו כדי לפתח את העסק מעבר לים. בנוסף תוכלו ללמוד בקצב שלכם, לחזק דברים שאתם יותר חלשים בהם ועוד.  באפליקציית I FAL תוכלו לקבוע שיעורים עם מורים פרטיים בקלות דרך האפליקציה כוללת שיעור ראשון חינם. לאחר השיעור גם המורה הפרטי יאבחן רמת האנגלית שלכם כדי לבנות אתכם תוכנית לימוד לשיעורים הבאים במידה ותרצו. אין כמובן התחייבות לכמות מסוימת של שיעורים ותוכלו לקבוע עם איזה מורה שתרצו בנחת ובהתאם לצרכים שלכם.

  1. לימודים בבית הספר/קורס/מוסד אקדמי:

הדרך הנוספת שנרצה להמליץ עליה היא כמובן לימודים פיזיים. אלה שמתחילים מבית הספר, ממשיכים במסגרת מכירות ותארים באקדמיה ועם אפשרות ללמוד בקורסים פרונטליים במוסדות לימוד שונים כולל מוסדות פרטיים. הבחירה היא לגמרי בידיים שלכם.

אנגלית לימודי אנגלית

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד