כ"ה ניסן התשפ"ד
03.05.2024

קובי ברזילי מנכ"ל רהיטי ברזילי על הסדרה הלבנה בחדרי ילדים

עיצוב חדר ילדים מתחלק ל-2 סוגים. הצבעוני או הלבן, קובי ברזילי מחברת רהיטי ברזילי מסביר מדוע הוא ממליץ דווקא על חדר ילדים בצבע לבן, קריאה מהנה

קובי ברזילי מנכ"ל רהיטי ברזילי על הסדרה הלבנה בחדרי ילדים
קובי ברזילי צילום: קובי ברזילי

חדר ילדים בצבע לבן

רבים האנשים שעלולים לחשוב שחדר ילדים בצבע לבן הוא משעמם אנמי, ולא מזמן. אבל אם אתם שואלים את קובי ברזילי מנכ"ל חברת רהיטי ברזילי - משעמם זה לא! במיוחד בגלל נוצר הקולקציה המרהיבה של חברת רהיטי ברזילי הנקראת 'הסדרה הלבנה' - הסדרה ששמה דגש על חדרי ילדים בגוון לבן.

ניתן לומר לגמרי שבמקרה זה ההפך הוא הנכון ובתכנון חלל וחדרי ילדים בצבע לבן יש נוכחות אדירה וחוויה שלא תקבלו בחדר צבעוני ו"אגרסיבי יותר" - בחדר ילדים בצבע לבן תקבלו חדר אלגנטי, שקט, נקי המשדר טוהר והרמוניה. הלבן הינו גוון צבע קלאסי.

חשוב לציין: כאשר אומרים "לבן" בתחום העיצוב יש לו מספר כובעים והוא אינו לבן אחיד כמו שנקרא "לבן טיפקס" לצבע הלבן ישנו מספר סגנונות שונים החל מלבן מאט ועד ללבן מבריק, יש גם לבן קרם, שמנת וכו’..

קובי ברזילי ממליץ

כמובן שאנו מדברים על חדר לבן, הוא לא חייב להיות לבן לחלוטין.

אם הלכתם על חדר לבן ואתם גם אוהבים את הסגנון הנקי והאלגנטי אבל אתם מרגישים שהחדר ‘לבן מדי’ תמיד תוכלו להוסיף גוונים אחרים של צבע באמצעות מוצרי טקסטיל בצבעים שונים וגם לצבוע את החדר בצבע אחר שיתאים לגוון הלבן של הרהיטים.

בנוסף לכך קובי ברזילי ממליץ בשביל לשמור על האפקט הקלאסי והנקי של המראה הלבן של החדר תוכלו ליצור מרווחים בין הפריטים ובחירת צבעים נכונה לשאר האלמנטים בחדר על מנת ליצור בידול ובנוסף לכך לא להעמיס ברהיטים. (לדוגמא: חדר ילדים ונוער - דגם 'דניאל' )

חשוב מאוד לזכור: חדרי ילדים צריכים לספק מענה לכל צורכיהם של הילדים, בין אם מדובר בלינה, במשחק או בלימוד. לכן, אנו ברהיטי ברזילי מציעים מענה מלא , עם חדרי ילדים איכותיים בעיצוב יוקרתי ובפרקטיות רבה - שתתאים באופן מדויק לילדכם.

קובי ברזילי מנכ"ל חברת רהיטי ברזילי ממליץ אתכם לחשוב על  'הסדרה הלבנה' ולהעניק לילדכם חדר אלגנטי, מרגיע ושקט.  נטול עיצוב שייתן "רעשי רקע" ויעזור להם להגיע לשקט פנימי ונינוחות באמצעות הצבע הלבן הרך והשקט.

 

ריהוט חדרי ילדים

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד