כ"ט ניסן התשפ"ד
07.05.2024

בנק לאומי מחדש את שיתוף הפעולה עם חברים לרפואה – יוצא במבצע איסוף תרופות וכן יתרום מאות אלפי שקלים לארגון

במסגרת שיתוף הפעולה ארוך השנים של הבנק עם "חברים לרפואה", הוקמה לפני כ- 13 שנה קרן מימון תרופות המיועדת לסיוע בהשלמת הסכומים הנדרשים לתרופות או טיפול, עבור אלו הזקוקים לכך שידם אינה משגת. במהלך השנה החולפת, 2022, פעילות הקרן בשיתוף לאומי סייעה ל-220 חולים. בחלק גדול מהמקרים מדובר בתמיכה בהשתתפות העצמית לתרופות שנמצאות בסל התרופות, בעלות של עשרות אלפי₪. כלומר ערך התרומה הוא שווה ערך פי כמה, כך על פי "חברים לרפואה", שווי ערך הסיוע של לאומי עמד על מעל 10 מיליון שקלים

בנק לאומי מחדש את שיתוף הפעולה עם חברים לרפואה – יוצא במבצע איסוף תרופות וכן יתרום מאות אלפי שקלים לארגון
לאומי מבואה צילום: בנק לאומי

בנוסף, בימים אלו החל מבצע איסוף תרופות עבור העמותה בעשרות סניפי לאומי. בכל שנה נאספים כ- 750,000 קופסאות תרופות הניתנות לשימוש בשנת 2021 העבירה העמותה תרופות בשווי של כ 96,000,000 ₪ (תשעים  ושש מיליון ₪) לחולים הזקוקים לכך בחינם.

ארגון חברים לרפואה נוסד לפני 20 שנה על ידי הרב יחיאל לנדמן ז"ל וברוך ליברמן, מייסד ומנכ"ל ארגון חברים לרפואה. העמותה מספקת תרופות למי שידם אינה משגת. הסיוע יכול להיות ממתן תרופות יומיומיות ועד לעזרה בתרופות מיוחדות ויקרות הנצרכות בשל מחלות קשות.

ברוך ליברמן מייסד ומנכ"ל ארגון חברים לרפואה: "אני מאוד שמח על שיתוף הפעולה עם בנק לאומי שהוליד סיוע ועזרה לכל כך הרבה אנשים במרוצת הזמן. אני קם כל בוקר עם המחשבה למי עוד אני עוזר היום והעובדה שיש לנו שיתוף פעולה הדוק עם הבנק, מאפשרת לנו לשמר את המפעל החשוב הזה".

אביבית קליין סמנכ"לית משאבי אנוש בלאומי: "שיתוף הפעולה שלנו עם חברים לרפואה יקר לליבנו ומרגש במיוחד, מאחר ומעבר לתרומה הישירה לעמותה, הפרויקט מאפשר לנו לשתף מאות מעובדי הבנק לסיוע לחולים הזקוקים לעזרתנו".

בנק לאומי

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד