ב' אייר התשפ"ד
10.05.2024
בעקבות הרצח בתוניס

משרד החוץ פועל לסייע לקהילה היהודית האבלה

בעקבות הרצח בתוניס, משרד החוץ נמצא בקשר שוטף עם הקהילה בג'רבה, ופועל להעמיד כל סיוע נדרש. שר החוץ: "הנחיתי את אנשי המשרד להעניק כל סיוע שיידרש"

משרד החוץ פועל לסייע לקהילה היהודית האבלה
הנשק בזירת הירי צילום: באדיבות המצלם

שר החוץ אלי כהן קיים שיחות לגבי הירי הקטלני בו נהרגו שני מתפללים יהודים בסמוך לבית הכנסת באי דג'רבה בתוניס ושוחח עם הרב חיים ביטן, הרב הראשי של תוניס.

שר החוץ אלי כהן: "קיבלתי בצער את הבשורה על רציחתם של בן ואביאל חדד הי"ד, במתקפה האכזרית בג'רבה. זה מוכיח שרוע ושנאה עדיין כאן, ליבנו ומחשבותינו עם המשפחות והקהילה. משרד החוץ עומד בקשר רציף עם המשפחה ועם ראשי הקהילה בדג'רבה. הנחיתי את אנשי המשרד להעניק כל סיוע שיידרש. שוחחתי עם הרב חיים ביטן, הרב הראשי של תוניס, ואמרתי לו שישראל עומדת לצד הקהילה בשעה קשה זו".

כזכור אתמול (שלישי) נרצחו אביאל חדד אזרח ישראלי בעל אזרחות תוניסאית, ובן דודו בנימין חדד האזרח תוניסאי-צרפתי מחוץ לבית הכנסת בטוניס על ידי מחבל מוסלמי.

ממשרד החוץ נמסר: "משרד החוץ עומד בקשר עם משפחות ההרוגים ויעמוד לרשותן ברגעים קשים אלו. למשרד החוץ לא ידוע על נפגעים ישראלים או יהודים נוספים באירוע. אנשי משרד החוץ עומדים בקשר עם הקהילה היהודית בתוניס כמו גם עם אזרחים ישראלים שהגיעו לג'רבה ועדין נמצאים שם. בשלב זה לא ידוע על ישראלים המעוניינים לצאת ואינם יכולים לעשות זאת".

טוניס רבה הראשי של טוניס ג'רבה משרד החוץ אלי כהן

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד