י"א אייר התשפ"ד
19.05.2024
ארה"ב הוציאה אזהרה

משרד הבריאות העזתי מעדכן על 20 הרוגים ו-42 פצועים

משרד הבריאות בעזה הודיע ​​על מותם של 20 פלסטינים ופציעתם של 42 נוספים כתוצאה מ"התוקפנות הישראלית המתמשכת ברצועת עזה" מאז אתמול. שגרירות ארה"ב בירושלים הוציאה אזהרה לאזרחים אמריקנים הנמצאים בישראל

משרד הבריאות העזתי מעדכן על 20 הרוגים ו-42 פצועים
הלווית המחוסלים בעזה צילום: Abed Rahim Khatib/Flash90

משרד הבריאות בעזה מדווח על 20 הרוגים פלסטיניים מתחילת הסבב הנוכחי, ביניהם 5 ילדים ו-4 נשים כתוצאה מ"התוקפנות הישראלית המתמשכת ברצועת עזה" מאז אתמול. כמו כן מניין הפצועים עומד על 42. ערוץ אקסטרה ניוז המצרי מדווח ממקורות יודעי דבר, כי מצרים מנהלת מגעים אינטנסיביים כדי להשיב את השקט לרצועת עזה.

גדודי אבו עלי מוסטפא, הזרוע הצבאית של החזית העממית, הודיעו: "שניים מפעילנו נהרגו בתקיפת צה"ל באזור רפיח".

בתוך כך שגרירות ארה"ב בירושלים הוציאה אזהרה לאזרחים אמריקנים הנמצאים בישראל בשל "התקריות הביטחוניות המתרחשות לעתים קרובות וללא כל אזהרה", וקוראת להם לפעול בזהירות ולנקוט בערנות מוגברת.

רועי קייס מדווח כי השם של החמ"ל המשותף של ארגוני הטרור הפלסטיניים לתגובת מטחי הרקטות "נקמת בני החורין".

החמ"ל המשותף של הפלגים ברצועת עזה הודיע: אנו מודיעים על מבצע "נקמת בני החורין" שהתבטאה בירי רקטי גדול של מאות רקטות לעבר מטרות של האויב, החל מעוטף עזה ועד תל אביב, זה תגובה על פשע החיסול של הנהגת הג'יהאד". עוד נכתב בהודעה כי "החמ"ל המשותף מודיע כי הפעולה ההרואית מתרחשת במקביל ליום השנה לסיף אל-קודס (שומר חומות), ומודיעים כי: פגיעה בבתים של אזרחים הוא קו אדום שמתמודד מולו בכל הכוח והאויב ישלם מחיר יקר על כך, ההתנגדות מוכנה לכל האפשרויות וכל חזיתות המולדת מאוחדות".

עזה עוטף עזה מבצע מגן וחץ

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 3 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד