כ"ג ניסן התשפ"ד
01.05.2024
"ישראל תגן על עצמה"

שר החוץ תדרך למעלה מ-100 שגרירים ודיפלומטים זרים

שר החוץ אלי כהן קיים תדרוך מדיני ליותר ממאה שגרירים ודיפלומטים זרים כנגד ארגון הטרור הג'יהאד האסלאמי. שר החוץ כהן הבהיר כי ארגוני הטרור פוגעים באוכלוסייה האזרחית בעזה בכך שהמשאבים המתקבלים עבורם, בעיקר מגורמים זרים, מופנים לטרור ולא לרווחת התושבים

שר החוץ תדרך למעלה מ-100 שגרירים ודיפלומטים זרים
שיגורים מעזה צילום: פלאש 90

שר החוץ אלי כהן תדרך למעלה מ-100 שגרירים ודיפלומטים זרים המוצבים בישראל על מבצע "מגן וחץ". שר החוץ אלי כהן חזר הבוקר לישראל מביקורו המדיני בהודו, שקוצר בשל תחילת המבצע הצבאי בעזה. שר החוץ כהן קיבל במהלך הביקור עדכונים ביטחוניים שוטפים.

"ישראל תגן על עצמה ועל אזרחיה מארגוני הטרור - זו מחויבותה של ממשלת ישראל" אמר. שר החוץ כהן הבהיר כי ארגוני הטרור פוגעים באוכלוסייה האזרחית בעזה בכך שהמשאבים המתקבלים עבורם, בעיקר מגורמים זרים, מופנים לטרור ולא לרווחת התושבים.

שר החוץ אלי כהן: "ישראל לא תהסס להיאבק עד חורמה בארגון הטרור הג'יהאד האסלאמי, הממומן על ידי איראן, כשכל מטרתו היא לפגוע באזרחי ישראל ולזרוע הרס וחורבן. בתדרוך שהעברתי לשגרירים הזרים המוצבים בישראל, הדגשתי כי ישראל פועלת במאמץ מתמיד למנוע פגיעה בחפים מפשע, בניגוד לארגוני הטרור הפלסטינים המכוונים את התקפות הטרור כנגד אזרחי ישראל. כל טיל שנורה מעזה הוא פשע מלחמה כפול, ירי על אוכלוסייה אזרחית וירי מתוך שטח מאוכלס המשתמש בתושבי רצועת עזה כמגנים אנושיים. ממשלת ישראל לא תירתע מלהגן על אזרחי המדינה בכל הכלים העומדים לרשותנו".

שר החוץ כהן נחת מוקדם יותר היום בישראל לאחר שקיצר את ביקורו מדיני בהודו, במהלכו נפגש עם ראש הממשלה מודי ועמיתו שר החוץ ג'יישנקאר. במהלך הביקור בהודו קיבל שר החוץ כהן עדכונים ביטחוניים שוטפים.

אלי כהן שר החוץ שגרירים מבצע מגן וחץ

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד