כ"ז ניסן התשפ"ד
05.05.2024
מדיניות החיסולים

דיווח: הדרישה שמעכבת את הפסקת האש

השגת הסכם הפסקת האש כשלה - לאחר שהפלסטינים התעקשו לחייב את ישראל להפסיק את מדיניות החיסולים. הפלסטינים מדווחים על 21 הרוגים ו-64 פצועים "מתחילת התוקפנות הישראלית"

דיווח: הדרישה שמעכבת את הפסקת האש
שיגורים ויירוטים מעל שדרות צילום: יונתן זינדל, פלאש 90

יותר מ-300 רקטות שוגרו מעזה לעבר ישראל, ‏ערוץ אלג'זירה מדווח ממקורותיו על קשיים בהגעה להסכם הפסקת אש, בצל התעקשות פלסטינית שישראל תתחייב להפסיק את מדיניות החיסולים. משרד הבריאות בעזה הודיע ​​כי 21 נהרגו ו-64 נפצעו מאז "תחילת התוקפנות הישראלית" ברצועת עזה.

הנציג הפלסטיני באו"ם ריאד מנסור תקף את ישראל: "על מועצת הביטחון לגנות את הפשעים הישראליים, ישראל הפרה את הפסקת האש. עוד הוא אמר כי הערב יתקיים מושב סגור לנוכח המבצע הנוכחי".

בכיר הג'יהאד האיסלאמי, מוחמד אל-הינדי מאשר, כי התעקשותה של ישראל להמשיך במדיניות החיסולים מכשילה את ההגעה להפסקת האש. עוד מסר אל-הינדי לאתר החדשות הפלסטיני "אל-קודס", כי המאמצים להשגת הפסקת אש ממשיכים, ועדיין מוקדם לדבר על סיום המו"מ.

הזרוע הצבאית של הג'יהאד הודיעה כי המטחים האחרונים לישובי העוטף התבצעו בשעה 21:00 לפי "זמן אבו אל-עטא". השעה שבה חוסל בהא אבו אל-עטא, בכיר הזרוע במסגרת במבצע "חגורה שחורה", 12.11.2019.

עזה מבצע מגן וחץ הפסקת אש הג'יהאד האיסלאמי

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 4 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד