כ"ה ניסן התשפ"ד
03.05.2024
ידידי אמת

משלחת של שגרירי מדינות לאו"ם נחתה בישראל: יבקרו בבסיסי צה"ל

למרות ירי הטילים והרקטות על ישראל משלחת שגרירי או"ם בהובלת השגריר ארדן נחתה היום בישראל. השגריר ארדן: "דווקא בימים בהם מחבלי הג'יהאד הפלשתיני יורים טילים על אזרחי ישראל, חשוב במיוחד ששגרירי המדינות באו"ם המעוות, יראו ויחושו על בשרם את האיומים שחווים אזרחי ישראל"

משלחת של שגרירי מדינות לאו"ם נחתה בישראל: יבקרו בבסיסי צה"ל
מערכת כיפת ברזל בדרום צילום: יונתן זינדל, פלאש 90

הערב (רביעי) נחתה בישראל משלחת של שגרירי מדינות לאו"ם שהוזמנו על ידי שגריר ישראל לאו"ם, גלעד ארדן, יחד עם הפדרציה היהודית של ניו יורק (UJA). השגרירים הגיעו לישראל למרות ההסלמה הביטחונית, והם ייחשפו לכל המתרחש בישראל, בחירום ובשגרה. במהלך ביקורם יפגשו השגרירים עם הנשיא, ראש הממשלה ונשיא המדינה ועם גורמי צבא וביטחון.

השגרירים יבקרו בין היתר בכותל המערבי ובמנהרות הכותל, בכנסיית הקבר, במוזיאון יד ושם, בסטארט אפ ניישן סנטרל, מרכז פרס ועוד. כמו כן, יבקרו השגרירים בבסיסי צה"ל, יקבלו סקירות ביטחוניות מבכירים בצה"ל, יבקרו בכיפת ברזל, יסיירו במנהרת הטרור של חיזבאללה ועוד.

רשימת המדינות ששגריריהן משתתפים הפעם במשלחת: דרום סודן, צ'אד, פיליפינים, לאוס, איי מרשל, פיג'י, גינאה ביסאו, טובאלו ואנטיגואה-ברבודה.

מדברי השגריר ארדן: "משלחת השגרירים היא מאמץ הסברתי מרכזי שאני מוביל באו"ם. הבאת שגרירי או"ם לישראל היא דרך אפקטיבית במאבק להראות את הפנים האמיתיות של המדינה, ובניסיון שלנו לשפר את דפוסי ההצבעה באו"ם. ביקורם של שגרירי או"ם בישראל דווקא בעת הזו חשובה במיוחד – הם ייחשפו מקרוב לאיומים שישראל מתמודדת איתם ולמציאות הקשה של ירי מכוון של רקטות על אזרחים. אני בטוח שביקור זה ישפיע על דפוס ההצבעה שלהם באו"ם ויתרום למאבק נגד הרוב האוטומטי האנטי ישראלי באו"ם".

או"ם גלעד ארדן מבצע מגן וחץ

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 1 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד