כ"ז ניסן התשפ"ד
05.05.2024
"דין הדרום כדין תל אביב"

שר בממשלה נגד הפסקת האש: "מתקשה להאמין"

השר וסרלאוף התייחס לדיווחים שישראל קיבלה הבטחה שלא יהיה מטח סיום לתל אביב ואמר: "דין יישובי הדרום כדין תל אביב". השר הוסיף: "אני מתקשה להאמין לדיווחים לפיהם ישראל הסכימה להפסקת אש רק בתמורה לכך שארגוני הטרור לא יירו לעבר תל אביב"

שר בממשלה נגד הפסקת האש: "מתקשה להאמין"
ישיבת ממשלה צילום: יונתן זינדל, פלאש 90

שר הנגב, הגליל והחוסן הלאומי יצחק וסרלאוף, צפוי להגיע הערב (רביעי) לסיור עבודה בדרום, ולמפגשים עם ראשי רשויות ותושבים בנגב ובעוטף עזה. את במסגרת סל פעולות של משרד הנגב, הגליל והחוסן הלאומי לתושבים באזורי העימות.

וסרלאוף התייחס לדיווחים על הפסקת האש הצפויה ואמר: "דין יישובי הדרום כדין תל אביב. אני מתקשה להאמין לדיווחים לפיהם ישראל הסכימה להפסקת אש רק בתמורה לכך שארגוני הטרור לא יירו לעבר תל אביב, ורק לדרום ולעוטף עזה, ואם זה נכון מדובר בשערוריה. תושבי הדרום הם אינם אזרחים סוג ב', הם אזרחי שווי זכויות שסבלו מספיק".

וסרלאוף הוסיף: "אני בטוח שראש הממשלה ושר הביטחון יורו לצה"ל להמשיך לכתוש את ארגוני הטרור והמחבלים - מבלי לאפשר להם לבחור לאיזה שטח בישראל מותר להם לירות".

כזכור, מוקדם יותר דיווח העיתונאי אלמוג בוקר, כי ישראל הסכימה להפסקת האש לאחר שהובטח לה שלא יהיה מטח סיום לתל אביב. הבטחה דומה לא ניתנה על מטח סיום לעוטף עזה ובכל זאת ישראל הייתה מוכנה להפסקת אש.

מבצע מגן וחץ יצחק וסרלאוף הפסקת אש

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 2 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד