כ' ניסן התשפ"ד
28.04.2024
תפס מחסה מתחת לבולי עץ

ילד בן 8 שרד יומיים ביער על ידי אכילת שלג 

ילד בן 8 שרד בנס יומיים ביער על ידי אכילת שלג ומחסה מתחת לבולי עץ. הילד דווח כנעדר על ידי הוריו לאחר שנסע למצוא עצי הסקה עבור אתר הקמפינג של משפחתו בפארק הלאומי פורקופין במישיגן, ארה"ב, אך לא חזר

ילד בן 8 שרד יומיים ביער על ידי אכילת שלג 
יער מושלג צילום: Pixabay

ילד בן 8 שרד בנס יומיים ביער על ידי אכילת שלג וחסה מתחת לבולי עץ. נאנט נימי הלך למצוא עצי הסקה לאתר הקמפינג של משפחתו בפארק לאומי במישיגן, ארה"ב ב-6 במאי. 

הוריו המודאגים של הילד החלו להיכנס לפאניקה כאשר נאנט לא חזר אחר הצהריים ודיווחו עליו מיד למשטרה. למעלה מ-150 שוטרים חיפשו אותו בפארק המרוחק אך במרחק הליכה, אך לא הצליחו לאתר אותו.

בנוסף מספר כבישים התמלאו בשלג וחסמו את רכבי ההצלה מה שהפריע לחיפושים, כך לפי המשטרה, אך אחרי יומיים של חיפושים הוא נמצא בריא ושלם.

מסתבר כי הילד צעד על שביל ביום ראשון האחרון, אבל כשהשביל נגמר, הוא החליט להישאר במקום. משטרת מדינת מישיגן מסרה כי לאחר שהוא נמצא: "הוא חשב שהדבר הטוב ביותר לעשות הוא פשוט לעצור ולחכות".

הילד שרד לאחר שהוא "התכסה בענפים ועלים כדי להתחמם, לא היה לו אוכל אבל הוא אכל שלג נקי", מסרה המשטרה.

נאנט הייתה בסופו של דבר שני קילומטרים מאתר הקמפינג ונמצא על ידי מתנדבים. עם זאת המתנדבים נאלצו לשאת אותו לאחר שסבל מעייפות עקב שהייה ביער. למרבה המזל, הוא הוחזר להוריו בריא ושלם.

מישיגן יער שלג ארה''ב

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד