כ"ה ניסן התשפ"ד
03.05.2024
"הבן הבכור בטראומה, ראה הכל"

אסון: רפאל בן ה-5 נפטר מפצעיו

ארבעה ימים לאחר שנפצע אנושות בתאונת פגע וברח בנתניה, הלך לעולמו הילד רפאל דגאי בן החמש, שאושפז תחילה בלניאדו ומשם הועבר לשניידר | אמו סיפרה כי גם אביה נפצע בתאונה: "הבן הבכור שלי ממש בטראומה. הוא ראה הכל, את כל המקרה"

אסון: רפאל בן ה-5 נפטר מפצעיו
זירת התאונה בנתניה צילום: מתוך כאן חדשות

אסון: הילד רפאל דגאי, בן ה-5 שנפגע אנושות בתאונת פגע וברח בנתניה בשבת האחרונה נפטר מפצעיו בבית החולים שניידר בפתח תקווה.

הוא הובהל תחילה לבית החולים לניאדו בנתניה ובשל מצבו האנוש הוא הועבר להמשך טיפול בבית החולים שניידר בפתח תקווה כשהוא מחובר למכונת הנשמה. אמו שמחה עוד קיוותה והתפללה שיחלים וישוב לאיתנו וקראה לעם ישראל להתפלל לרפואתו השלימה של רפאל בן שמחה, אולם למרבה הצער הוא לא שרד את הפציעה הקשה. 

כעבור יממה מהתאונה נעצרו אם ובתה בשנות ה-50 וה-70 לחייהן בחשד למעורבות במעשה, לצד שיבוש חקירה והעלמת ראיות. זאת לאחר שניסו לתקן את המכונית במוסך. הן שוחררו בתום חקירה למעצר בית של חמישה ימים, עם איסור יצירת קשר ל-30 יום.

פרמדיק מגן דוד אדום איגור טרסקין סיפר: "הילד שכב על הכביש כשהוא מחוסר הכרה וסובל מפגיעה רב מערכתית קשה מאוד. מיד התחלנו בטיפול רפואי ופינינו אותו לבית החולים תוך כדי ביצוע פעולות החייאה כשמצבו קריטי".

האם שמחה דגאי אמרה השבוע ל-mynet: "המצב לא טוב. המשפחה שלי שבורה ומרוסקת. המצב מאוד קשה". היא סיפרה כיצד עודכנה על האסון: "הייתי אצל ההורים שלי בבית בזמן שאבא שלי לקח את שני הילדים שלי לשחק בפארק שעשועים סמוך לשדרות בן גוריון בנתניה. אבא שלי החזיק את שני הילדים שלי והלך איתם ביחד. הוא לוקח אותם כל שבת, רק שהפעם זה נגמר אחרת".

שמחה סיפרה עוד כי גם אביה נפצע בתאונה; "אבא שלי יצא מהסיפור פצוע. הוא שוחרר מבית החולים עם שברים, חבלות ודימום ברגליים, שבר ביד ומכות יבשות". לדבריה, "הבן הבכור שלי ממש בטראומה. הוא ראה הכל, את כל המקרה".

יהי זכרו ברוך.

פצוע אנוש תאונת פגע וברח נתניה

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד