י"ט ניסן התשפ"ד
27.04.2024
טעם מר

פעם שנייה בשנה וחצי: יצרנית השוקולד הפופולרית מעלה מחירים

חברת השוקולד הפופולרית פררו מודיעה על התייקרות מוצריה בשיעור של כ-7% בממוצע | גם מחירי הגלידות צפויים להתייקר בשל כך |  זו העלאת המחירים השניה של החברה מאז ינואר 2022

פעם שנייה בשנה וחצי: יצרנית השוקולד הפופולרית מעלה מחירים
כדורי שוקולד צילום: Freepik

חברת 'פררו ישראל' הודיעה היום (ה') כי בכוונתה להעלות את המחירים של מוצריה בשיעור 6.9% בממוצע. ההתייקרות תיכנס לתוקפה בעוד חודשיים, בתאריך ה- 11 ליולי.

פררו מוכרת בישראל מוצרי שוקולד פופולריים כמו שוקולד נוטלה, קינדר בואנו, פררו, נוטלה, טיקטק חטיפי מארס ואחרים, ומוצריה משמשים, בין היתר, כחומרי גלם לייצור גלידות. חלק ממוצרי החברה, למשל כדורי השוקולד המוכרים תחת המותג 'פררו רושה', זוכים לכשרות מהדרין של 'בד"ץ העדה החרדית'.

ההודעה מגיעה לאחר שרק לפני כחצי שנה, בתאריך הראשון בנובמבר, נכנסה לתוקפה התייקרות נוספת של חלק ממוצריה ב-2% עד 6.5%. בנוסף,  כמה חודשים קודם לכן, בינואר 2022, נרשם גל של עליות מחירים במסעדות ובבתי הקפה.

החשש העיקרי הוא כי העלייה במחירים עלולה להשפיע לרעה על מדד המחירים לצרכן, שיפורסם ביום שני הקרוב, דבר שיאלץ את נגדי בנק ישראל להמשיך במדיניות העלאת הריבית האגרסיבית.

תגובת חברת פרימיום – חברה לדברי מתיקה ומסחר בע"מ, הנציגה הרשמית של מוצרי פררו בישראל – " לצערנו, אנו נאלצים לבצע עדכון מחירון באופן מתון ובשיעור ממוצע של 6.9% בשל המשך התייקרויות חומרי גלם ואריזה והחלשות השקל לעומת הדולר והיורו.
המחירון החדש יכנס לתוקף יכנס לתוקף החל מה – 11 ביולי 2023.

ההודעה שנשלחה היוםההודעה שנשלחה היום

 

שוקולד העלאת מחירים פררו רושה

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 1 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד