כ"ו ניסן התשפ"ד
04.05.2024
שפע עצום

ההצלחה של מבצע מירון תשפ"ג: ההגעה למתחמי אור הרשב"י שברה שיאים

ההגעה למתחמי אור הרשב"י בל"ג בעומר שברה שיאים מכל היבט שהוא, כאשר המתחם היה מלא במבקשי שמחת ההילולא במשך כל שעות היממה

ההצלחה של מבצע מירון תשפ"ג: ההגעה למתחמי אור הרשב"י שברה שיאים
סעודה כיד המלך צילום: אור הרשב"י

רבבות אלפי ישראל פקדו את מתחמי אור הרשב"י: ביומא דהילולא השתא, פקדו את מתחם הכנסת האורחים ומתחם הריקודים רבבות אנשים מכפי שהעריכו לפני כחודש בישיבת ההיערכות. יצוין, כי מטבע הדברים חלק מהאנשים שבים וחוזרים כמה פעמים ביומא דהילולא, תוך כדי שהם עולים לציון הקדוש ול'היכל התורה' שע"י מפעל הקודש 'היכל התורה מירון' ואור הרשב"י.

מנתוני היכל התורה הנודע המוקם על דרך מהדרין, שע"י מפעל הקודש 'היכל התורה מירון ו-אור הרשב"י עולה כי השנה נרשמה עליה דרסטית במספר המתפללים שהגיעו בל"ג בעומר למירון והקדישו זמן משמעותי לשבת וללמוד תורה בניחותא מתוך התעלות באתרא קדישא מירון ביומא דהילולא קדישא של הרשב"י. היכל התורה היה ממוזג וגדוש בספרים, עם אפשרות לצלם דפים מתוך ספרים שונים. הציבור הענק שהגיע התרגש לראות את המקום כשהוא מאובזר כיאות ומורחב מכל השנים. הברק שבעיני הלומדים סיפר הכל, והעיד על המתיקות הרוחנית והרוממות אליה זוכים כל לומדי התורה בהיכל.


פעילות לימוד תורה באור הרשב"י • קרדיט: אור הרשב"י

אחד מהלומדים, ששהה בהיכל התורה טרם עלה להשתטח על הציון הקדוש, ציין כי אף מלשון הזמר משמע כן, "תורתו מגן לנו – היא מאירת עיננו", כאשר אנו יושבים ומאירים עינינו בלימוד תורת רשב"י, אזי "הוא ימליץ טוב בעדנו", בוודאי שאנו זוכים כי התנא האלוקי ממליץ טוב בעדנו להתברך בכך הטוב והישועות, ורשב"י הקדוש, אשר לכבודו אנו מזמרים כי " אשרי העם הם לומדיך", בוודאי מליץ יושר על העוסקים בתורתו.


קולאז' מפעילות אור הרשב"י • קרדיט: אור הרשב"י

"כמה טוב שלא לקחנו סיכונים" זהו המשפט המסכם של מנהלי מתחם סעודות ההילולא של מוסדות אור הרשב"י. אנשי ההפקה הכינו כמויות ענק מעבר לכל צפי ותרחיש 'וזה מה שאיפשר את המשך סעודת הילולא הענקית במירון'. השנה, ההגעה למתחמי אור הרשב"י שברה שיאים מכל היבט שהוא, כאשר המתחם היה מלא במבקשי שמחת ההילולא במשך כל שעות היממה, מה שצרך כמובן כמויות מזון ושתיה נוספות. לצד הזמנות נוספות של מזון וכלים בשווי עצום כדי להבטיח שלא יהיה מצב של חסר, הם עמדו להצלחה הגדולה של ניהול המתחם ואספקת המזון בשפע עצום.

אור הרשב''י

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד