כ' ניסן התשפ"ד
28.04.2024

ב 60- שקלים לחודש • גם הגרלות שוות וגם הטבות משתלמות //תוכן שיווקי

מה מרוויח מנוי פיס ובאילו רשתות חרדיות כשרות למהדרין ניתן לממש את ההטבות של חברי המועדון "פיס פלוס", הבלעדי למנויי הפיס? •  במנוי פיס כולם יכולים לזכות • משלמים רק 60 שקלים לחודש ונהנים מהטבות ששוות הרבה יותר כסף מהעלות החודשית

ב 60- שקלים לחודש • גם הגרלות שוות וגם הטבות משתלמות //תוכן שיווקי
הטבות למנויים צילום: שאטרסטוק

עוד מיום היוסדו של מפעל הפיס העיקרון המנחה הוא "הכל חוזר לקהילה", כך היה תמיד וככה פועלים ביתר שאת בימים אלו בחברה.

יצוין כי כל רווחי מפעל הפיס מוחזרים לקהילה, חלקם כפרסים לזוכים וחלקם מוקצים לרשויות המקומיות בישראל ומשמשים להקמת פרויקטים לרווחת הקהילה ולשיפור איכות חיי התושבים.

הנה לדוגמה: במשך כל שנות קיומו, הקים מפעל הפיס, מאות אלפי מבנים ופרויקטים למען הקהילה בתחומי הבריאות, החינוך, הרווחה, הספורט, התרבות, האמנות ואיכות הסביבה, כאשר פעמים רבות בערים החרדיות המבנים שנבנו בתמיכת מפעל הפיס משמשים לאירועי יהדות, בתי ספר ותלמודי תורה.

כחוט השזור בחייו של תושבי ארץ ישראל מרגע לידתם ועד הגיעם לגיל הזהב, משאביו של מפעל הפיס מופנים לכל מעגלי ותחומי החיים של הציבור: החל בהקמת בתי יולדות, טיפות חלב, גני ילדים, בתי ספר, מקוואות

ומרכזים קהילתיים לבני נוער, דרך הכשרת פארקים ירוקים וכלה בבניית מרכזי ומועדוני פיס לגיל הזהב.

במפעל הפיס חושבים גם על הציבור החרדי ודואגים לפעול למען הקהילה באופן מותאם, כך לדוגמה במפעל הפיס עורכים מדי תקופה תחרויות כתיבה תורניות בשיתוף פעולה מלא עם רבנים מכל המגזרים סביב נושאי הלכה שונים עם פרסים יקרי ערך בשווי עשרות אלפי שקלים לזוכים במקומות הראשונים.

עוד אין לכם מנוי פיס? הקליקו עכשיו כאן>>

זאת נדע: במפעל הפיס עסוקים בכל העת בנתינה למען הקהילה.

אז מה בדיוק מרוויח מנוי פיס?

מנוי פיס הינו מוצר ייחודי, שכולל בתחומו שני עולמות עיקריים: עולם ההטבות ועולם ההגרלות. בעולם ההטבות תמצאו הטבות בלעדיות למנויי הפיס באתר "פיס פלוס" שיכולות לחסוך למנוי עד מאות

שקלים בחודש! כך כשאתם רוכשים מוצרים לבית, עכשיו אתם יכולים גם לחסוך הרבה כסף. במפעל הפיס מודעים לצרכים של הצרכן החרדי ולכן בין מגוון הרשתות והחנויות שבהן ניתנות ההטבות השוות, ניתן למצוא רשתות המוכרות לציבור החרדי: קפה גרג, קפה קפה, דומינוס פיצה, ביג אפל פיצה ושוק מהדרין ועוד. בין רשימת חנויות המותג: אופטיקה הלפרין, נמרוד, גלי ועוד. בעולם השני, עולם ההגרלות, מנויי הפיס משתתפים מדי חודש ב 5- הגרלות MUST WIN קבועות שוות במיוחד!

137 מנויי פיס, זוכים בטוח מדי חודש בפרסים כספיים של בין 10,000 ₪ ועד 1,500,000 ₪ ובנוסף מאה מנויי פיס, זוכים בטוח מדי חודש בחופשה זוגית במדריד או בניו יורק. הדרך להבטיח כי בכל חודש יש מספר זוכים קבוע, הינה בזכות שיטת הזכייה המובטחת  (must win  ) המבוצעת בצורה כזאת שהמערכת בוחרת מספרים פעילים בלבד , ורק מי שיש לו את מספר המנוי שעלה בגורל בהגרלה, יזכה בפרס כספי גדול או בחופשה חלומית, והפרס לא עובר להגרלה הבאה. כך בכל חודש יש זוכים באופן וודאי.

איך שלא תסתכלו על זה, עם מנוי פיס אתם יכולים לזכות בהגרלות וגם לממש הטבות שיכולות להחזיר את דמי העלות החודשית של המנוי שהינה 60 שח בלבד!

איך מצטרפים? פשוט וקל!

מחייגים למוקד ובמעמד ההרשמה, נציג מפעל הפיס יבקש ממכם לבחור מספר אישי בן שש ספרות אשר ילווה אתכם לאורך כל ההגרלות של מנוי פיס. כל לקוח בוחר מספר מזל אישי בן 6 ספרות (או נותן למחשב לבחור עבורו) ,שהופך להיות "מספר המנוי" שלו.

מספר המנוי האישי מלווה את הלקוח באופן קבוע בכל ההגרלות של המוצר "מנוי פיס".

הגרלות "מנוי פיס" מתקיימות 5 פעמים בחודש, פעם בשבוע - בימי ה’. בחודשים שבהם יש 4 שבועות בלבד, מתקיימות בשבוע האחרון של החודש 2 הגרלות (ביום ג‘ וביום ה’). במסגרת הגרלות בהן משתתפים המנויים הם יכולים לזכות בפרסים כספיים בשווי של החל מ – 100 ₪ ועד מיליון וחצי ₪. בנוסף הם משתתפים בהגרלת בונוס (הגרלה שישית) מידי חודש, בה מוגרלים 75 חופשות זוגיות במדריד ו 25- חופשות זוגיות בניו-יורק. ההגרלה השישית מתקיימת ביום חמישי האחרון בחודש.

מרגע שהמנוי שלכם ייקלט, מספר המזל שלכם יתחיל להשתתף בהגרלות שבועיות של מנוי פיס.

בהגרלות "מנוי פיס" משתתפים מדי חודש כחצי מיליון מנויים ב 5- הגרלות קבועות.

עוד אין לכם מנוי פיס? הקליקו עכשיו כאן>> או הצטרפו בנקודות המכירה של מפעל הפיס

בשיתוף עם מפעל הפיס

מפעל הפיס

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד