י' אייר התשפ"ד
18.05.2024
ציינו את ההישגים

בדיון אצל נתניהו: זו עמדת ראשי מערכת הביטחון

ראשי מערכת הביטחון אמרו במהלך הדיון אצל נתניהו כי יש לחתור לסיום המבצע. בנוסף, ראשי מערכת הביטחון דיברו על "הישגיה הרבים" של ישראל במבצע

בדיון אצל נתניהו: זו עמדת ראשי מערכת הביטחון
נתניהו בהערכת מצב צילום: קובי גדעון, לע"מ

ראשי מערכת הביטחון, הרמטכ"ל הרצי הלוי וראש השב"כ רונן בר, סברו אמש (חמישי) בהערכת המצב אצל ראש הממשלה בנימין נתניהו שנכון לחתור לסיום המבצע - כך דווח בחדשות 13.

במהלך הדיון אצל ראש הממשלה דיברו ראשי מערכת הביטחון על "הישגיה הרבים" של ישראל במבצע וכן על הניסיון הישראלי להשאיר את חמאס מחוץ לתמונה - ועל כן בנקודה הזו נכון לחתור לסיום.

גורם שנכח בדיון סיפר כי עמדת ראש השב"כ הייתה נחרצת יותר בסוגיה הזו. בדובר צה"ל ובשב"כ הגיבו כי אינם מתייחסים לנאמר בדיונים סגורים ומסווגים.

כזכור, ראש הממשלה בנימין נתניהו קיים אמש הערכת מצב נוספת לאחר הירי לרחובות ממנו נהרג אזרח מוקדם יותר היום. 

מלשכת רה״מ נמסר בתום הערכת המצב כי, "ראש הממשלה ושר הביטחון שיבחו את צה״ל והשב״כ על ההישגים במהלך מבצע ״מגן וחץ״ והנחו להמשיך ולגבות מחיר כבד מהג'יהאד האסלאמי על תוקפנותו נגד אזרחי ישראל. המערכה תימשך ככל שיידרש".

יצוין כי הערכת המצב נעשתה באמצעות שיחה טלפונית, מהקריה בתל אביב, בין היתר בעקבות העובדה ששר הביטחון יואב גלנט יושב שבעה על אימו שנפטרה היום.

בשיחה השתתפו שר הביטחון יואב גלנט, השר לעניינים אסטרטגים רון דרמר, ראש הסגל צחי ברוורמן, ראש המל"ל צחי הנגבי, ראש השב"כ רונן בר, הרמטכ"ל רא"ל הרצי הלוי, מנכ"ל משרד רה"מ יוסי שלי המזכיר הצבאי של רה"מ אלוף אבי גיל, ראש אמ"ץ אלוף עודד בסיוק, ראש אמ"ן אלוף אהרון חליוה ומתאם פעולות הממשלה בשטחים אלוף רסאן עליאן.

מבצע מגן וחץ בנימין נתניהו הרצי הלוי רונן בר

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 2 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד