כ"ח ניסן התשפ"ד
06.05.2024
רבבות התקבצו תחת אש

המופע בפארק הירקון: מזל שלא היו שם חרדים // דעה

המופע שנערך אמש בפארק הירקון בהשתתפות רבבות ישראלים מדגיש את הצביעות של התקשורת ששיבחה את קיום המופע למרות המצב הביטחוני הבעייתי. נותר רק לדמיין מה היו הכותרות לו המופע היה של זמר חרדי

המופע בפארק הירקון: מזל שלא היו שם חרדים // דעה
המופע בפארק הירקון צילום: Koko/Flash90

"המופע הענק של אביב גפן לא היה צריך להתקיים אתמול, אבל איזה יפה הוא היה" זעקה כותרת צבעונית באחד מכלי התקשורת. גם באתרים אחרים דיווחו עם אמפתיה לא מבוטלת על המופע שנערך אמש בפארק הירקון ובו נטלו חלק כ-40 אלף משתתפים, וכל זאת בצל שיגורי הרקטות לעבר ישראל.

"הבמה הייתה יפהפייה, בחירת השירים הייתה אדירה", נכתב. צילומים שהפיצו משתתפים במהלך המופע, תיעדו את יירוטי כיפת ברזל שנראו היטב בשמי הלילה מעל פארק הירקון התל אביב.

"הזמר מילא שעתיים ועשרה של מוזיקה משובחת, אורחים מפתיעים ומיוחדים ובעיקר אווירה של נוסטלגיה בלתי נגמרת", כתבה ביקורת נוספת של עיתונאי נלהב. אך הצביעות זועקת מן המילים.

מעניין לחשוב מה היו הכותרות בכלי התקשורת לו היה מדובר במופע של זמר חרדי, שנערך בהפרדה מגדרית בדיוק באותו מקום כשברקיע מעל הפארק מתועדים יירוטים של כיפת ברזל. האם גם במקרה כזה התקשורת הייתה ממסגרת את המופע כ"החיים חייבים להמשיך" ומקנחת בסופרלטיבים לגבי איכותו של המופע? או האם היינו זוכים למסע הסתה כולל נגד הציבור החרדי?

כל אדם בעל יושרה שיעשה חשבון נפש עם עצמו, ייזכר במתקפה הכוללת נגד החרדים בתקופת הקורונה ויגיע למסקנה הברורה: יש דין אחד לישראלים ודין אחר לחרדים.

אביב גפן פארק הירקון מבצע מגן וחץ

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 35 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד