ב' אייר התשפ"ד
10.05.2024
איים עם מקל על הנוסעים

תקיפה אנטישמית באוטובוס בלונדון: "לכו מפלסטין"

גבר אנטישמי מבחיל הטיח עלבונות בנוסע יהודי באוטובוס בלונדון ביום שישי האחרון. בתיעוד קשה שאי אפשר לצפות בו מחמת המילים הקשות שנאמרו, נראה האיש רותח וזועם. "אתה הורג את האנשים השחורים"   

תקיפה אנטישמית באוטובוס בלונדון: "לכו מפלסטין"
שוטרים בבריטניה צילום: pexels

נוסע יהודי באוטובוס כונה "שטן" בתקיפה מילולית מזעזעת ביום שישי בבוקר, כך עולה מתיעוד שפרסם ארגון השומרים של סטמפורד היל לונדון. התוקף, הניף מוט צהוב, והטיח עלבונות והשתולל בצורה מזעזעת תוך שהוא מטיח ביטויים קשים מאד שהנייר והמקלדת לא יכולים לסבול.

הוא צעק לעבר הנוסע היהודי: "אתה לא צריך להיות בפלסטין, אתה עשית רציחות והרג ילדים, שיעבדת אנשים שחורים במשך 500 שנה, יהודי לך לעזאזל, כל העם הישראלי מת בדם".

בתיעוד הקשה שאי אפשר לצפות בו מחמת המילים הקשות שנאמרו, נראה האיש נעשה זועם יותר ויותר. "אתה הורג את האנשים השחורים" הוא אמר, תוך כדי ניסיון להכות את האיש שצילם אותו במקל שלו. "תוריד ממני את הדבר שלך לפני שארסק אותו", הוא הוסיף. "אל תצלם אותי יותר".

מארגון השומרים נמסר: "אנו מחפשים מידע על פשע שנאה שהתרחש בסביבות השעה 9 בבוקר על קו האוטובוס 253, פינסברי פארק לסטמפורד היל. גבר חשוד תקף נוסע יהודי תוך שימוש בהשמצות גזעניות. אם היית עד לאירוע זה או שיש לך פרטים כלשהם שעשוי לסייע בחקירה, נא ליצור קשר, כל פרט, קטן ככל שיהיה, יוכל לסייע בזיהוי האיש שנראה בסרטון המצורף. העזרה שלך היא קריטית. ביחד נוכל להילחם בשנאה".

אוטובוס לונדון תקיפה אנטישמית אנטישמיות בלונדון

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 1 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד