כ"ז ניסן התשפ"ד
05.05.2024
"מוכנים בכל עת להילחם"

בעזה חוגגים ניצחון: "לוחמינו עדיין בשטח"

חרף המכה האנושה שספגה שרשרת הפיקוד בעזה, בג'יהאד האסלאמי חוגגים ניצחון ומסכמים את הלחימה תוך שהם מודים לאיראן, חיזבאללה, קטאר ומצרים

בעזה חוגגים ניצחון: "לוחמינו עדיין בשטח"
בית שהותקף בחאן יונס צילום: Abed Rahim Khatib/Flash90

מזכ"ל הג'יהאד האיסלאמי זיאד א-נח'אלה הודיע באופן רשמי על סיום הסבב וסימן אותו כניצחון למרות ששת המחוסלים מבכירי צמרת הפיקוד של ארגונו.

בהודעה שפרסם הלילה אמר: "אנחנו מודיעים על סיום סבב נוסף עם ישראל. פלגי ההתנגדות היו חומה חזקה שמנעה מהאויב להפריד בינינו. יוצאים מהמערכה הזו כשנשקנו בידינו ולוחמינו עדיין בשטח, ומוכנים בכל עת להילחם. מודים לכל אלו שעמדו לצידנו - בראשם איראן, חיזבאללה קטאר ומצרים שעשו מאמצים רבים כדי לעצור את התוקפנות".

מוקדם יותר אמר בכיר הג'האד האסלאמי, דאוד שיהאב, בראיון לערוץ אל-מיאדין הלבנוני: "מה שהלוחמים האמיצים שלנו עשו, גדודי אל-קודס ושאר הפלגים הפלסטינים - מדובר בדבר עצום, ואנשאללה הדבר יוביל לניצחון גדול אף יותר".

חמ"ל הפלגים הפלסטינים המשותף, סיכם גם הוא את הלחימה הקצרה בת החמישה ימים ומסר: "סבב הלחימה הנוכחי הסתיים, אולם ההתנגדות שלנו היא חזקה ותוקפנית מתמיד. האויב טעה כאשר חשב שהזמן פועל לטובתו. הוא רצה לסגור את הסיבוב כמה שיותר מהר ולפי רצונו, מתוך אמונה שבכך ישיג הניצחון. אבל הוא הופתע מחוכמתה ויצירותה של ההתנגדות בניהול הקרב, שבלבלו אותו, והכניסו אותו למשוואת התשה ולמצב של דריכות וציפייה".

עוד נמסר בהודעה: "אנו מביעים את תודתנו העמוקה והגדולה לתמיכה העממית הנרחבת שלנו בעזה, שהייתה איתנו כתף אל כתף לאורך כל ימי הקרב. ההתנגדות נכנסה לקרב הזה ויצאה ממנו מאוחדת וחזקה כמו, וכתבה פרק חדש של איתנות, הקרבה וגבורה. אנו מזהירים את האויב הפחדן מלחזור למדיניות הסיכולים, כי חרבנו לא הורדה וידינו עודנה על ההדק".

זיאד א נח'אלה הג'יהאד האסלאמי מבצע מגן וחץ הפסקת אש

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 5 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד