כ"ד ניסן התשפ"ד
02.05.2024
"זה הזמן להשתיק"

הח"כית מהליכוד קראה לסגור ערוצי תקשורת ועוררה סערה

ח"כ טלי גוטליב מהליכוד קראה לשר התקשורת שלמה קרעי לסגור ערוצי תקשורת. לדבריה, "בשנאה ובשקרים ובפגיעה בחוסן הלאומי על ידי ערוצי תקשורת תועמלניים ופוגעניים משיבים באופן היחיד שהם יבינו". קרעי: "לא הייתי רוצה לחיות במדינה שבה שר התקשורת או הממשלה סוגרים ערוצים". גם מובילי דעת קהל בימין גינו בחריפות

הח"כית מהליכוד קראה לסגור ערוצי תקשורת ועוררה סערה
אולפן ערוץ 13 צילום: מתוך פייסבוק

ח"כ טלי גוטליב (הליכוד) קראה לשר התקשורת שלמה קרעי להורות על סגירת שלושת ערוצי התקשורת - 11,12, ו-13 בטענה שהם מפיצים שנאה ושקרים ופוגעים בחוסן הלאומי.

גוטליב כתבה בטוויטר: "לשר התקשורת יש סמכות להפסיק שידורי תקשורת בעת מצב מיוחד ובעת חירום בעורף כפי שהכריזה הממשלה".

גוטליב קראה: "אדוני השר זה הזמן להשתיק את שידורי 11, 12, 13 במסגרת סמכותך לפי סעיף 13 לחוק הבזק. בשנאה ובשקרים ובפגיעה בחוסן הלאומי ע״י ערוצי תקשורת תועמלניים ופוגעניים משיבים באופן היחיד שהם יבינו".

גוטליב לא ציינה סיבה נקודתית לביצוע המהלך, אך ככל הנראה קריאתה מגיעה על רקע הסיקור התקשורתי של מבצע "מגן וחץ", שהסתיים אמש בהפסקת האש שהוכרזה ב-22:00 בערב.

בעקבות הציוץ של גוטליב התפתחה סערה ברשת. שר התקשורת שלמה קרעי הגיב: "טלי יקרה, גם הלב שלי רותח, אבל לא הייתי רוצה לחיות במדינה שבה שר התקשורת או הממשלה סוגרים ערוצים שמבקרים אותם, גם אם הם חוצים את הגבול ולעיתים מבלבלים בין אויב לאוהב".

לדברי קרעי, "הפתרון הוא הרפורמה שלי בתקשורת, שבה הכח היחיד נמצא בידי הצופים. הם קובעים. הם מרימים או מורידים שידורים. רק הם".

קולות גינוי חריפים נשמעו גם ממובילי דעת קהל בימין. הפרשן הפוליטי של חדשות 12, עמית סגל כתב בתגובה: "לכל אחד מאיתנו יש גם סמכות לשים את היוזר של טלי גוטליב על מיוט".

גם איש התקשורת אראל סג"ל התייחס לציוץ והביע מורת רוח. "טלי זה ציוץ אומלל", כתב.

סג"ל הוסיף: "אסור לפגוע בחופש הביטוי אפילו לא בקטע של עידנא דריתחא. כי אני יודע שאת נגד סתימת פיות. נאבקים על האמת וצדקת הדרך בלי לפגוע בחופש הביטוי של היריבים. אנחנו לא בולשביקים".

טלי גוטליב עמית סגל אראל סגל שלמה קרעי

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 7 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד