כ"ה ניסן התשפ"ד
03.05.2024
"כנס של שנאה"

ציון יום הנכבה באו"ם: מאמצים למנוע הגעת שגרירים

השגריר ארדן פנה במכתב אישי לשגרירי מדינות האו״ם בבקשה שלא ישתתפו באירוע המציג את הקמת מדינת ישראל כאסון. לדבריו, "זהו עוד ניסיון בזוי של הפלשתינים לעוות את ההיסטוריה ומי שייקח בו חלק, נותן לגיטימציה לנראטיב השקרי של הפלשתינים ומרחיק כל סיכוי לפיוס"

ציון יום הנכבה באו"ם: מאמצים למנוע הגעת שגרירים
הפרות סדר על גבול עזה לרגל יום הנכבה צילום: Abed Rahim Khatib/Flash90

שגריר ישראל לאו״ם, גלעד ארדן, שיגר היום (ראשון) מכתב לשגרירי מדינות האו״ם והפציר בהם שלא להשתתף באירוע ״יום הנכבה ה-75״ שיתקיים מחר בעצרת הכללית של האו״ם.

כזכור קיום אירוע לציון 75 שנים לנכבה הפלשתינית נקבע בהחלטת או״ם שעברה בחודש דצמבר כחלק מחבילת ההחלטות השנתית שעברה באו״ם כמדי שנה.

בחודשים האחרונים נוהל קמפיין בהובלת משרד החוץ והשגריר ארדן כדי לשכנע מדינות שלא להשתתף באירוע הבזוי, שיציג הלכה למעשה את הקמתה של מדינת ישראל כ״אסון״.

ארדן אמר: "הצלחנו כבר לשכנע מספר מדינות משמעותיות להחרים את האירוע הבזוי ואני ממשיך לפעול כדי לשכנע מדינות נוספות".

לדבריו, "כל מדינה שתגיע לכינוס הנכבה, נושאת באחריות להרס הסיכוי לפיוס, כיוון שמדובר בכנס של שנאה והסתה, שסותר אפילו את החלטת האו״ם לתמוך בהקמת מדינה יהודית ואבו מאזן מכחיש השואה יציג בו את הקמת המדינה היהודית כ'אסון'".

ארדן הוסיף: "האירוע מעוות את העובדות הידועות ולפיהן הערבים והפלשתינים שחיו בארץ- הם אלה שדחו את החלטת האו״ם ופתחו במלחמה. הם הביאו על עצמם את מצבם בשל השנאה שלהם ובשל התמיכה ברצח ובטרור".

גלעד ארדן יום הנכבה האום פלסטינים

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 2 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד