כ"ט ניסן התשפ"ד
07.05.2024

מערכת גיוס עובדים שעוזרת להתמודד עם יוקר המחייה

כל דבר במדינה מתייקר. ההוצאות של כל הארגונים גדלות. קשה יותר להרוויח, לצמוח ואפילו לשרוד. לפחות יש דבר אחד שאפשר דווקא להוזיל בו עלויות. גיוס עובדים. כיצד? בעזרת מערכות גיוס עובדים

מערכת גיוס עובדים שעוזרת להתמודד עם יוקר המחייה
גיוס עובדים צילום: FREEPIK

העתיד של עולם הגיוס הוא שאיוש משרות יהיה זול מאוד בעזרת מערכת גיוס עובדים. מה סוד ההצלחה של מערכת גיוס? הטכנולוגיה של ימינו מאפשרת לתת למגייסים כלים שיעשו אוטומציה לחלק גדול מהתהליכים שלהם, ובעצם לסייע לפנות להם הרבה מאוד זמן לתהליכים האמיתיים. זה אומר שאפשר בצורה חכמה להפחית את ההשקעה בגיוס. כל מה שצריך זה השקעה קטנה בתוכנת גיוס עובדים, והעובדים יתחילו לאייש את המשרות שלכם. חבל שתבזבזו כסף שמתחיל לאזול לכם בגלל יוקר המחייה, תתקדמו כבר עכשיו ותעבדו עם מערכת גיוס מומלצת.

איך המערכת מוזילה את תהליך הגיוס

השיטות המסורתיות של גיוס עובדים מצריכות הוצאה מאוד משמעותית של כסף. מערך גיוס גדול, פרסום המשרה, תשלום לערוצי גיוס שונים, תשלום לעובדים במבצעי חבר מביא חבר ולבסוף הדבר היקר ביותר, גיוס של עובדים לא מתאימים למשרה. תוכנת גיוס עובדים עושה חלק גדול מהתהליך הגיוס בעצמה.  היא יודעת לתעד את הפניות בצורה אוטומטית וגם מתמחה בסינון מועמדים יעיל שלא מצריך שום עלויות נוספות לארגון. תמורת תשלום סמלי על שירות של מערכת גיוס עובדים אתם מקבלים תוכנת גיוס  שעובדת 24 שעות בקבלה, תיעוד, מיון וסינון מועמדים. כמובן שניתן גם לערוך ראיון סינון מועמד מהיר באמצעות שאלון קצר ואוטומטי. רק מספר מצומצם ומתאים של מועמדים יעבור שלב ואתם תחסכו זמן יקר בתהליך הגיוס וגם על ראיונות עבודה וכל שעה שתחסך עולה פחות כסף לארגון.

"הצלחנו להפחית עלויות גיוס ולשפר מהירות גיוס בצורה משמעותית"

כך מספרים לנו בצוות הפעלות העוסק בהכשרה של מדריכי ריקוד, אשר עלה לו צורך לגייס מדריכי ריקוד חתונה ללימוד זוגות לקראת החתונה. "הצלחנו עם המערכת ליצור מאגר מסודר ולאתר מדריכים מדהימים בקליק בכל רגע שהיינו צריכים וכך הפחתנו משמעותית את העלות של התעסקות בגיוס מדריכים".

סדר עוזר נגד יוקר המחייה

מערכת גיוס עובדים שלנו מתמחה ביצירת סדר בכל תהליך איוש המשרות. כל המועמדים מקבלים תיקים, כל מועמד בנפרד, כאשר לכל תיק מצורפים פרטים אישיים של כל מועמד. ניתן גם לצרף הערות אישיות של הארגון וציון של השלב שבו נמצא המועמד בתהליך איוש המשרה. מעקב צמוד ואישי אחרי כל המועמדים יוודא שתהליך הגיוס למשרה הולך מהר ושאין בעיות איתו. תוכנת גיוס עובדים יודעת לעשות סטטיסטיקות מסודרות לכל תהליך גיוס. זה אומר שניתן לדעת איך מתקדם תהליך איוש המשרה. אם יש משהו לא תקין בתהליך הגיוס, אפשר לשפר אותו או להפסיקו.

פרסום יעיל של המשרה עוזר להוזיל את איושה

מערכת גיוס עובדים מתקדמת תעזור לכם להכין דף נחיתה מושלם שיהיה חלק בלתי נפרד ממערכת הגיוס. דף הנחיתה יביא לכם הרבה מועמדים מתאימים שתוכנת הגיוס תדע למיין באופן אוטומטי כך שאתם תקבלו רק את המועמדים המתאימים ביותר. פרסום זה גם דבר שמתייקר והארגון שלכם יכול לחסוך הרבה מאוד כסף בפרסום יעיל שמביא תוצאות. דף נחיתה יעיל ומושך עיניים זה הדרך הכי טובה של הארגון להילחם במתחרים על עובדים איכותיים.

איך המערכות עוזרות לכם ביוקר המחייה

מערכת גיוס הופכת את שיטות הגיוס המסורתיות והיקרות למיותרות. הפסקת השימוש בשיטות גיוס הישנות ומעבר למערכת שלנו יוריד את העלות של גיוס עובדים, מה שיעזור בהתמודדות עם יוקר המחייה.

תוכנת גיוס עובדים יודעת לעשות סדר לכל תהליך איוש המשרה ולספק סטטיסטיקות חשובות לתהליך איוש המשרה.

המערכת מספקת לכם, כחלק מהשירות, דף נחיתה יעיל שיביא לכם בדיוק את המועמדים שאתם צריכים.

בחברת Civi מסייעים לארגונים להתמודד עם יוקר המחייה בעזרת מערכת גיוס עובדים שלנו. צרו איתנו קשר כבר עכשיו ותיראו איך גיוס עובדים איתנו עוזר לכם להתמודד עם יוקר המחייה בכך שהוא מביא לארגון שלכם עובדים איכותיים במהירות.

גיוס עובדים

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד