כ"ט ניסן התשפ"ד
07.05.2024

רשת המשביר במבצע מטורף של 1+1

השמחה כפולה עם עונת שמחות לפנינו, זה הזמן להתפנק במלתחה חדשה שתסדר אתכם קדימה, מותגים כמו קנת קול ניו יורק, מורגן, נאוטיקה, ליוויס יקפיצו את הלוק האופנתי שלכם בכמה רמות

רשת המשביר במבצע מטורף של 1+1
המשביר לצרכן צילום: יח"צ

בימים אלו רשת המשביר יוצאת במבצע מטורף של פעם בשנה. אחד ועוד אחד לחברי מועדון ומצטרפים חדשים במחלקות המובילות.

השמחה כפולה עם עונת שמחות לפנינו, זה הזמן להתפנק במלתחה חדשה שתסדר אתכם קדימה, מותגים כמו קנת קול ניו יורק, מורגן, נאוטיקה, ליוויס יקפיצו את הלוק האופנתי שלכם בכמה רמות.

ואם כבר בעונת שמחות עסקינן, לכל אישה או בחורה מן המניין יש כמה פריטים שנגמרו במלאי של תיק האיפור. זה הזמן לרכוש את מוצרי האיפור והטיפוח שרצית כבר הרבה זמן, באיכות גבוהה במיוחד ועם מבצע שאסור לפספס. לוריאל פריז, מונט בלאנק, רבלון הם רק חלק מהמותגים המובילים במחלקה, רוצי להנות מעוד מבחר גדול ומפנק.

במחלקת הספורט תוכלו להנות ממגוון רחב של דגמים באחד פלוס אחד. נעליים, בגדי ספורט, טייצים, תיקים ושלל אביזרים. קיץ הוא זמן שקורא לנו להשקיע בגוף, ברשת המשביר תמצאו את כל הפריטים שיעזרו לכם להיכנס לשגרת אימונים מהחלומות.

מחלקת ההלבשה האישית גם היא עם פניה לקיץ, קולקציות מרהיבות ומרעננות לקראת עונה שטופת שמש. פיג'מות, סטים יפהפיים,  של החברות המובילות פמינה, דלתא טריומף, קנט קול ועוד. גם כאן אחד פלוס אחד על מגוון פריטים.

מתנה לחג?

לאישה, לבעל, לאמא, לאחות או לחמות בישום זה הדיבור. המבצע המטורף לא פסח גם על המחלקה הזו, כך תוכלו להעניק יותר מתנות בפחות כסף...

במשביר לצרכן תמצאו הכל כולל הכל: מוצרי טיפוח וקוסמטיקה מהחברות המובילות בעולם, אופנת נשים, גברים וילדים ממותגי העל, בגדי ונעלי ספורט איכותיות, טקסטיל יוקרתי, כלי בית, נעליים ממותגים בינלאומיים, אביזרי אופנה ואקססוריז מפנקים ועדכניים, הלבשה אישית, מוצרי חשמל, תכשיטים מרהיבים, תיקים מזוודות ועוד.

סקירה קצרה מאפשרת לנו לראות את מותגי העל כמו: GUESS ,PUMA, LEE, NIKE, DIOR, TOMMY HILFIGER, NINE WEST, SKECHERS ,DKNY,  ועוד עשרות מותגים אהובים, מיטב מותגי הבישום והקוסמטיקה, עולם הבית, תכשיטים, טקסטיל וכלי בית, חשמל ועוד.

מחזיקי ויזה  cal365 יהנו בנוסף מ- 15% קש בק.

המבצע תקף לחברי מועדון ומצטרפים חדשים על מגוון פריטים המשתתפים במבצע. תוכלו להנות ממנו בסניפי רשת המשביר ובאתר האונליין: 365mashbir.co.il

המשביר לצרכן

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד