כ"ג ניסן התשפ"ד
01.05.2024
מורדם ומונשם במצב קשה

קרעו שערי שמים: גבאי בית הכנסת עבר החייאה

הרב יעקב בן שירה אברך צעיר מבני ברק בן 35 המשמש כגבאי בית הכנסת 'שומרי שבת' ברחוב רמב"ם בבני ברק התמוטט הלילה בביתו ופונה במצב אנוש לבית החולים בלינסון שם הוא מורדם ומונשם

קרעו שערי שמים: גבאי בית הכנסת עבר החייאה
מתפלל. אילוסטרציה צילום: אביר סולטן, פלאש 90

אברך בן 35 הרב יעקב בן שירה מבני ברק התמוטט הלילה בביתו, כונני 'הצלה' ביצעו בו החייאה מוצלחת והוא פונה לבית החולים בלינסון בפתח תקווה. 

ל'בחדרי חרדים' נודע כי תורני הלילה של הצלה בבני ברק הוזעקו לביתו בעיר בעקבות קריאת חירום של רעייתו שתחי' שראתה שהוא לא מגיב וזעקה הצילו לשכנים שהזעיקו את כוחות ההצלה.

יחד עם חובשים ופראמדיקים של מד"א, ביצעו הכוננים פעולות החייאה ממושכות ולאחר שחזר הדופק הוא פונה להמשך טיפול בבית החולים בילינסון בפתח תקווה.

אחד מתורני הלילה של 'הצלה' דוד גליק סיפר: "כשהגענו למקום, מצאנו גבר כבן 35 מחוסר הכרה, ללא דופק ונשימה. התחלנו מיידית בפעולות החייאה מתקדמות, אשר כללו עיסויי לב וחיבור מכשיר דפיברילטור אשר נתן מספר שוקים חשמליים, כאשר בהמשך הצטרפו אלינו חובשים ופראמדיקים של הצלה ומד"א. לאחר שחזר הדופק הוא פונה במצב קשה להמשך טיפול בבית החולים בילינסון בפתח תקווה".

הרב יעקב בן שירה אברך בן 35 אב לשישה ילדים,ממשמש כגבאי בית הכנסת 'שומרי שבת' ברחוב רמב"ם בבני ברק והוא מקורבו של הגאון רבי שבח צבי רוזנבלט רב העיר. 

בני משפחתו ומכריו מבקשים לזעוק בתפילה לרפואת והשלמה של הרב יעקב בן שירה בתוך שאר חולי עמו ישראל. 

תהילים החייאה

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 3 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד