כ"ז ניסן התשפ"ד
05.05.2024
קלאסיק בכחול-לבן

סדרת קמיל בלו קלאסיק של ד"ר פישר עם הריח המוכר והאהוב

קמיל בלו הינו מותג מס' 1 לטיפול בתינוקות וילדים בישראל, והוא כולל מגוון רחב של סדרות ומוצרים המעניקים מענה לצרכים השונים של הטיפול בתינוק החל מיום היוולדו. המוצרים השונים מוכרים ואהובים על הורים ותינוקות מזה 55 שנה, והם גם הבחירה המועדפת של בתי היולדות בישראל

סדרת קמיל בלו קלאסיק של ד"ר פישר  עם הריח המוכר והאהוב
ד"ר פישר תינוקות וילדים קמיל בלו צילום: יח"צ

מותג 'קמיל בלו' של ד"ר פישר ידוע כבר שנים רבות הודות למוצרי התינוקות האיכותיים שדורות שלמים גדלו עליהם. מוצרי המותג כוללים סדרות ייעודיות לתינוקות, שכל אחת מהן כוללת מגוון מוצרים כגון אל-סבון, שמפו, קרם גוף, שמני גוף, מגבונים, משחות החתלה וקרמי פנים המספקים מעטפת קסומה של ניחוחות והיגיינה לקטנטנים.

סדרת קמיל בלו קלאסיק, סדרת הבסיס של מותג קמיל בלו, כוללת:

  • שמפו לתינוק בעל נוסחה ללא דמעות המותאמת לעורם העדין של תינוקות בריח המוכר של סדרת קמיל בלו קלאסיק. השמפו מועשר בתמצית פרחי קמומיל להרגעת עור הקרקפת ובפרו ויטמין B5, להענקת לחות, רכות, לסיוע בשמירה על גמישות וחיוניות העור ולמראה שיער בריא.
  • אל-סבון לתינוק מועשר במרכיבי לחות ובתמצית קמומיל להרגעת העור, מתאים לניקוי יסודי ועדין של עור התינוק ולעור עדין במיוחד. מותאם לחומציות הטבעית של העור, מותיר את העור נקי רך וחלק. היפואלרגני. לחות ל-24 שעות.
  • קרם גוף לתינוק מועשר בקמומיל וקלנדולה. מכיל ויטמין E ופרו ויטמין 5B לשמירה על מראה עור בריא וגמיש. מעניק לחות ל- 24 שעות היפואלרגני, ללא צבע, פראבנים, SLS ו- SLES.
  • קרם החתלה לתינוק מועשר בקמומיל להגנה על העור מגירויים וב-ZINC OXIDE להרגעת העור. יעיל במיוחד בטיפול בתפרחת חיתולים. מכיל ויטמין A ופרו ויטמין B5 לטיפול ביובש עור ולשמירה על מראה עור בריא. היפואלרגני, ללא צבע ובושם מלאכותיים.
  • מגבונים לתינוק רכים ועדינים, מועשרים בתמצית פרחי הקמומיל לסיוע בהרגעת העור. מכילים פרו-ויטמין B5 ואלנטואין המסייעים לשמירה על מראה עור בריא. מותאמים לחומציות הטבעית של העור. אינם מכילים אלכוהול וצבע, היפואלרגניים.

מוצרי הסדרה עברו בהצלחה את מבדק סנסיטיב המעיד על התאמה במיוחד לעור עדין ורגיש וכן מבדקי הערכת בטיחות אירופאיים המעידים על התאמתם לעורם העדין של תינוקות.

תחת המותג קמיל בלו ניתן למצוא מגוון סדרות נוספות המספקות מענה לצרכים שונים של התינוקות: קמיל בלו קלאסי, קמיל בלו סנסיטיב, קמיל בלו סנסיטיב לפני השינה, קמיל בלו סנסיטיב צמחי מרפא, קמיל בלו סנסיטיב שיבולת שועל, קמיל בלו אקסטרה סופט וקמיל בלו nature.

ניתן להשיג ברשתות הפארם, בתי המרקחת, רשתות השיווק והחנויות המובחרות.

בעולם מלא בהבטחות אני סומכת על ד"ר פישר: בד"ר פישר משלבים למעלה מ-55 שנות ניסיון, מחקר וידע רפואי בינלאומי כדי לפתח את התכשירים המתקדמים ביותר לבריאות כל בני המשפחה. תכשירי התשלובת מיוצרים במפעלי ד"ר פישר תחת בקרת איכות קפדנית, על-פי תקני הייצור הבינלאומיים המחמירים תוך שימוש במרכיבים מהמתקדמים, הבטוחים והבדוקים ביותר. מפעלי ד"ר פישר הינם בעלי תו תקן הפלטינה היוקרתי של מכון התקנים הישראלי המעיד על מצוינות תפעולית ועמידה ב-5 תקני איכות מחמירים: ייצור תכשירים קוסמטיים ואביזרים רפואיים, איכות הסביבה, בטיחות וניהול מערכות. תכשירי ד"ר פישר הינם בעלי מוניטין בינלאומי ונמכרים בהצלחה בעשרות מדינות ברחבי העולם.

ד"ר פישר

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד