כ"ו ניסן התשפ"ד
04.05.2024
מרכנתיל מעמיק בפעילותו למען הקהילה

בנק מרכנתיל העניק חסות לכנס של ארגון מסילה והעשיר בידע מקצועי עשרות מלווי משפחות בקהילה

עשרות מלווי משפחות מטעם ארגון 'מסילה', העוסק בהטמעת חינוך פיננסי וניהול כלכלי נכון במשפחה, השתתפו בכנס מיוחד שהתקיים באוויר הפתוח לצורך העשרה מקצועית וגיבוש. מטעם בנק מרכנתיל נותן החסות, השתתף בכנס איתמר גלילי, אחראי שיווק ומכירות אזור ירושלים והדרום. גלילי שוחח עם המלווים על אינטראקציה נכונה עם הבנקאים, לטובת שיקום משפחות מבחינה כלכלית.

בנק מרכנתיל העניק חסות לכנס של ארגון מסילה והעשיר בידע מקצועי עשרות מלווי משפחות בקהילה
מרכנתיל מסילה צילום: יח"צ

בשטח פתוח התכנסו עשרות מלווי משפחות מטעם ארגון 'מסילה' ליום של העשרה מקצועית וגיבוש. מלווים אלה מגישים ייעוץ מקצועי ומלווים משפחות המתמודדות עם קשיים כלכליים. בנק מרכנתיל העניק חסות לכנס, ונציג מטעמו, איתמר גלילי, אחראי שיווק ומכירות אזור ירושלים והדרום, העשיר את הידע המקצועי של המלווים על עולם הבנקאות.  

גלילי הציג בפני המלווים את הכלים הבנקאיים העומדים לרשותם של המלווים בבואם להוביל תוכניות הבראה כלכליות למשפחות. במסגרת זו, הוא הסביר על הלוואות וריביות בסביבת אינפלציה ותקופה מאתגרת, מה שיצר שיח בקרב יועצי ומלווי מסילה.   

לאחר מכן נערכה פעילות גיבוש חווייתית על ידי מאיר דרבמדיקר, שעסקה בהתנעת תהליכים, מנהיגות, חשיבה מחוץ לקופסה ועוד. כמו כן, ישראל חרך מנהל מחלקת עסקים במסילה עדכן על קורס חדש שיצא השנה לדרך ועל המחזור הקרוב שיפתח בחודשים הבאים.

נחום ברוק, המנהל המקצועי במסילה, נשא דברים על חשיבות הערבות ההדדית בפעילות הארגון. "מה טוב ומה נעים שבת אחים - כאשר עושים דברים מתוך אחווה - זה גם טוב וגם נעים. השליחות שלנו בליווי משפחות היא להביא אותן למצב כלכלי והרגשה טובה ונעימה, וכאשר זה נעשה במקצועיות ומסירות – זה אכן קורה".

ארגון מסילה מתמקד במתן הדרכה לבניית תקציב משפחתי מאוזן ויעיל. הארגון פועל בשלוש חזיתות, ביניהן, מחלקת משפחות המתמקדת בהדרכה, הרצאות וליווי למשפחה באיזון ושמירה על התקציב הביתי.

מבנק מרכנתיל נמסר: "אנו רואים חשיבות רבה ביוזמות בעלות תרומה משמעותית לקהילה ומוקירים את תרומתם של מלווי ארגון 'מסילה' לשיפור רמת החיים של המשפחות. נמשיך להיות שותפים במיזמים המקדמים את שיפור איכות החיים וההתנהלות הכלכלית הנבונה בקרב הקהילה".

 

בנק מרכנתיל

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד