י"ט אדר ב' התשפ"ד
29.03.2024
אוניברסיטה לתינוקות

פורצת דרך: לראשונה בישראל - תוכנית לימוד אנגלית לפעוטות מגיל שנתיים

בית הספר לאנגלית 'קידספיק' האחראי למהפכת לימודי אנגלית בקרב ילדים, פותח את שעריו ל"סטודנטים" מגיל שנתיים עד חמש עם תוכנית מדליקה ויצירתית בשם "בייבי היילי", הכוללת קטעי וידאו מהנים ומשחק מגנטים יוקרתי המעניקים חוויה לימודית סוחפת • "הילדים לא מפסיקים לדקלם משפטים מהשיעורים" מעידה אם לארבעה מהצפון • מחיר השקה לזמן מוגבל

פורצת דרך: לראשונה בישראל - תוכנית לימוד אנגלית לפעוטות מגיל שנתיים
אילוסטרציה צילום: Freepik

כהורים אנו חפצים להעניק לילדים את מיטב כלי הלמידה שיהוו עבורם עזר לחיים, אולם לצערנו לא תמיד מוצאים לכך את הפנאי. כשזה מגיע ללימוד מורכב כמו לימודי אנגלית, אנו נתקלים בבעיה נוספת והיא חוסר ידע מספק כיצד יש ללמד את הילד בצורה מקצועית ונכונה. אין לנו ממש רעיונות איך להתחיל ללמד אותם, אילו מילים לבחור וכיצד לבצע תרגול ולוודא שהם אכן קולטים.

בדיוק לשם כך נוצרה התוכנית הייחודית לגילאי 2-5 בשם ‘בייבי היילי' מבית 'קידספיק', שהפכה לשיטה מוכרת ופופולרית המונה כבר אלפי תלמידים בכל רחבי הארץ ומעניקה חווית אנגלית קסומה לילדים וכעת אף לפעוטות. תוכנית חוויתית המלמדת אותם מאפס – למאות מילים באנגלית.

לחצו כאן לתוכנית לימודי האנגלית הייחודית בייבי היילי>>>

ליבי (שם בדוי) אם לארבעה מאזור הצפון מעידה כי התוכנית מספקת עבורה גם תעסוקה חשובה לילדים וגם פתרון לשיעורי עזר באנגלית. "כל יום מהשעה 4 אני צריכה לשבור את הראש מה לעשות עם הילדים", היא משתפת בשיחה עמה. "מצד אחד אני לא רוצה שהם ישבו מול המחשב במשך שעות ללא תועלת, מצד שני מלאי הרעיונות לתעסוקה פשוט נגמר באיזשהו שלב והילדים רבים ביניהם בלי הפסקה. במובן הזה התוכנית הזאת ממש הצילה אותי. זו חוויה כיפית שכל המשפחה נהנית ממנה ומרותקת אליה. הילדים ממש המתינו בקוצר רוח כל פעם לשיעור הבא שייפתח. זה אפילו יוצר ביניהם שיח משותף עם ציטוטים מתוך הלימוד עם המורה אילה (ברלב. י.א) והם לא מפסיקים לשיר את השירים מהתוכניות ולפטפט באנגלית בכל הזדמנות. מעבר לזה שזה יוצר הווי משפחתי, זה גם מגביר את אפקט הלמידה".

זה לא מוקדם לדעתך ללמד ילד בן שנתיים אנגלית?

"אני לא חושבת", דוחה את הטענה. "המוח של הילד מסוגל לקלוט שפה חדשה, עובדה שהוא מדבר גם עברית. העניין הוא לעשות את זה בחוכמה, להביא אותו לרכוש את השפה בקלות ובטבעיות מתוך כיף ולא בצורה של לשנן חומר. צורת למידה של שיעור באמת פחות מתאימה לתינוקות וילדים קטנים".

מה לדעתך סוד ההצלחה של התוכנית?

"בשיחה שלי עם אילה הבנתי ממנה כמה דברים חשובים בעניין הזה. היא פיצחה פסיכולוגית מה מחבר את הילדים לאהוב את השפה. השיטה הזאת משתמשת בתומכי זיכרון מעולם התרפיה במוזיקה וככה בהדרגתיות היא גורמת לילדים לזכור את המילים בקלות, להבין את המשמעות שלהן בתוך המשפטים ולדבר בביטחון שזה הדבר החשוב ביותר.

"זאת אחריות שלנו כהורים לגרום להם לנצל את השנים הכי טובות שלהם ללימוד אפקטיבי", אומרת וחותמת לסיום עם מסר חשוב "בסופו של דבר, אנחנו הראשונים שנרוויח מכך כשהם יגדלו".

תוכנית בייבי היילי מוצעת בימים אלו במחיר השקה לזמן מוגבל. התוכנית כוללת שני מסלולי למידה. ב'מסלול הרגיל' תקבלו תשעה פרקים מרתקים לצפייה הכוללים למעלה מ- 200 מילים ראשונות באנגלית וזמינות צפייה למשך חמישה חודשים. 'המסלול המורחב' כולל זמינות צפייה למשך שנה שלימה וגם משחק מגנטים יוקרתי שיצא במהדורה מוגבלת, לתרגול המילים הנלמדות בתוכנית + לוח + משלוח עד הבית.

לחצו כאן לתוכנית לימודי האנגלית הייחודית בייבי היילי>>>

קידספיק לימודי אנגלית אילה ברלב פעוטות

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 5 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד