כ' ניסן התשפ"ד
28.04.2024
בהיקף של כ-80 מיליון ש"ח

החברה הישראלית תספק למדינה האירופית אמל"ח

הסכם יצוא ביטחוני למכירת אמצעי לחימה נחתם בין משרד הביטחון הישראלי לבין משרד ההגנה של מונטנגרו | ההסכם עליהם חתמו, כוללים מרגמות, פצמ״רים והכשרות של חברת 'אלביט מערכות', בהיקף של כ-80 מיליון ₪

החברה הישראלית תספק למדינה האירופית אמל"ח
יחצ

משרד הביטחון הישראלי ומשרד ההגנה של מונטנגרו חתמו על הסכם יצוא ביטחוני למכירת אמצעי לחימה הכוללים מרגמות, פצמ"רים והכשרות של חברת 'אלביט מערכות', בהיקף של כ-80 מיליון ₪.

מנכ"ל משרד הביטחון, אלוף (מיל') אייל זמיר, אישר את ההסכם (GTG), השלישי בין המדינות בשנים האחרונות.

על ההסכם חתמו ראש אגף היצוא הביטחוני 'סיבט' במשרד הביטחון, תא"ל (מיל') יאיר קולס וראש מנהל הרכש של מונטנגרו, Col. Vladan Martic, בטקס שנערך במשרד הביטחון, בקריה בתל-אביב. במסגרת ההסכם תספק חברת אלביט מערכות לצבא היבשה של מונטנגרו: מרגמות 120 מ״מ שיורכבו על גבי רכבי 4X4 ממוגנים, פצמ"רים וכן אימון לוחמים ומפקדים במכללת תעש בישראל. היקף העסקה נאמד בכ-80 מיליון ש"ח (כ-20 מיליון אירו).

ראש 'סיבט' במשרד הביטחון, תא"ל (מיל') יאיר קולס: "זהו ההסכם השלישי בין משרד הביטחון הישראלי למשרד ההגנה של מונטנגרו, מאז הידוק היחסים הביטחוניים בשנת 2019, והבעת אמון גדולה בתעשייה הביטחונית הישראלית. מונטנגרו היא שותפה ובעלת ברית של ישראל, וכמו מדינות נוספות באירופה, מתמודדת עם אתגרים ביטחוניים מורכבים, שהתעשיות הביטחוניות הישראליות יודעות לספק להן פתרונות טכנולוגיים ברמה הגבוהה ביותר".

ביטחון משרד הביטחון אמלח

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד