י"ט ניסן התשפ"ד
27.04.2024
עם הפנים על הרצפה

תיעוד: בעלי הפיצרייה החרדי נשדד באיומי נשק

שני בריונים רעולי פנים ובכפפות נכנסו לפיצה בקראון הייטס, החזיקו את בעל החנות באיומים על הרצפה ושדדו אותו. השודדים אילצו את הבעלים לשכב על הרצפה עם הפנים כלפי מטה בזמן שהם רוקנו את הכיסים שלו וגנבו את הטלפון וכרטיס האשראי שלו

תיעוד: בעלי הפיצרייה החרדי נשדד באיומי נשק
שוטרים בודקים במצלמות האבטחה צילום: ארגון השומרים קראון הייטס

שני בריונים רעולי פנים עם כפפות על ידיהם נכנסו ביום שני האחרון לפיצרייה בקראון הייטס ברוקלין, החזיקו את בעל החנות באיומים ושדדו אותו.

ארגון השומרים של קראון הייטס קיבלו קריאה ביום שני בשבוע שעבר על שוד שהתרחש בפיצרייה בבעלות חרדית זמן קצר לאחר עזיבתם של השודדים, לאחר בדיקה במצלמות אבטחה של החנות שסיפקו למשטרת ניו יורק, הם הצטרפו לשוטרים בחיפושים אחר שני החשודים רעולי פנים ששדדו את בעל החנות. למרות תיאור ברור וכיוון בריחתם הצליחו שני הבריונים לחמוק מהשוטרים.

האירוע התרחש בסביבות חצות לאחר שבעל החנות סגר את החנות והתכונן לל"ג בעומר, שם סיפק פיצה חינם לרבים מהחוגגים ביריד שלאחר המצעד. תוך כדי עבודתו, שני הבריונים נכנסו לחנות דרך דלת פתוחה במרתף החנות, וטענו שיש להם נשק, אילצו את הבעלים לשכב על הרצפה עם הפנים כלפי מטה בזמן שהם רוקנו את הכיסים שלו וגנבו את הטלפון וכרטיס האשראי שלו.

לאחר כ-10 דקות, השניים עזבו את החנות, למרבה המזל מבלי לפגוע בבעלים. מתנדבי השומרים החלו לסרוק את השטח, והצליחו לאתר את הטלפון של הקורבן שהשודדים השליכו במרחק רחוב אחד משם.

 

 

 

 

ארגון השומרים שוד פיצה

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 2 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד