כ"ה ניסן התשפ"ד
03.05.2024
אל-על תצטרף בקרוב

מרגיז: הצעד של חברות התעופה שייקר את מחירי הטיסה

בעקבות דרישה של חברות תעופה בעולם לגבות כסף נוסף על מזוודת טרולי שעולה עם הנוסע לטיסה, החברות ארקיע וישראייר מישרות קו ויחלו לגבות תשלום. ההערכה היא שגם חברת אל על תלך בעקבותיהן • אלו המחירים

מרגיז: הצעד של חברות התעופה שייקר את מחירי הטיסה
נוסע בנתב"ג. אילוסטרציה צילום: נועם ריבקין פנטון, פלאש 90

בקרוב יחלו חברות התעופה הישראליות לדרוש תשלום עבור נשיאת טרולי, מזוודת יד שלרוב לא עולה לבטן המטוס יחד עם שאר הכבודה - אלא לתא הנוסעים יחד עם הנוסע. כך מפרסמת יולן כהן ב-n12.

חברות התעופה הישראליות יגבו בין 10-20 דולר לאדם. תחילה חברות התעופה ארקיע וישראייר, ולפי הערכה גם חברת התעופה אל על תיישר קו.

חברת ארקיע צפויה להתחיל לגבות החל מ-1 ביולי, עם תחילת הקיץ ועונת החופשות. הנוסעים ישלמו 10 דולרים אם יזמינו טרולי מראש, ו-15 דולרים אם יזמינו במועד הצ'ק אין. לעומתה ישראייר תגבה תשלום מנוסעים שמזמינים טיסות, ולא חבילות נופש.

עד כה הטרולי היה בחינם, וכלול במחיר כרטיס הטיסה. אלא שההחלטה של חברות התעופה הישראליות מצטרפת לחברות תעופה בין-לאומיות שהחלו לדרוש תשלום עבור מזוודת היד. נדגיש שהתוספת הזו היא לא היחידה: היום הנוסעים נדרשים לשלם עוד כמה עשרות דולרים על מושב ועל שליחת מזוודה לבטן המטוס, והמחיר הסופי שממילא גבוה במיוחד - יהיה גבוה הרבה יותר עם דרישת התשלום החדשה.

טיסה אל על ארקיע מזוודה

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 4 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד