י"ג אייר התשפ"ד
21.05.2024
"זה נורא ואיום"

השר סיפר על תקיפת המפגינים וכך השיב לו נתניהו

ברקת שיתף במהלך ישיבת הסיעה על התפרצות המפגינים ואמר: "הם פרצו באלימות דלתות במלון במטרה להכנס ולהגיע אליי פיזית". נתניהו השיב: "תגיש תלונה במשטרה נגד האנשים האלה שניסו לפגוע בך"

השר סיפר על תקיפת המפגינים וכך השיב לו נתניהו
נתניהו וברקת צילום: הדס פרוש, פלאש 90

שר הכלכלה ניר ברקת סיפר במהלך ישיבת סיעה הליכוד על המוחים נגד הרפורמה המשפטית שהתפרצו לעברו הבוקר (שני) עת נפגש עם ראשי רשויות בבית מלון בגליל העליון.

ברקת אמר: "הותקפתי הבוקר בצפון ע"י מתפרעים, אלה לא מפגינים. הם פרצו באלימות דלתות במלון במטרה להכנס ולהגיע אליי פיזית. העובדים הדרוזים של המטבח מנעו מהם להגיע אליי. זה עניין של זמן עד שיקום המשוגע ויהיה פה רצח פוליטי".

ראש הממשלה נתניהו הגיב ואמר: "זה נורא ואיום. תגיש תלונה במשטרה נגד האנשים האלה שניסו לפגוע בך. אני מתכוון להעלות את הנושא בישיבת ממשלה ולהבין כמה מקרי אלימות של המפגינים נרשמו מאז הקמת הממשלה".

כזכור, פעילי מחאה נגד הרפורמה המשפטית התפרצו הבוקר לחדר האוכל במלון פסטרול בגליל שם התארח שר הכלכלה ניר ברקת מהליכוד יחד עם ראשי רשויות מהגליל. המפגינים דחפו פיזית את עובדי המלון והשתוללו. עובדי המלון הדפו אותם בתגובה ומנעו מהם מלהגיע אל השר.

סביבת ברקת בתגובה: "האירוע עלול היה להסתיים בפגיעה בשר, לאור העובדה שלמשטרה לקח חצי שעה להגיע ולפזר את המפגינים ובינתיים השר היה עם מאבטח אחד שלא הצליח להתמודד עם עשרות מפגינים אלימים שמנסים פיזית להגיע לשר ברקת".

לדבריהם, "הרצח הפוליטי הבא הוא עניין של זמן".

הרפורמה המשפטית ניר ברקת ראש הממשלה נתניהו

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 9 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד