כ"ב ניסן התשפ"ד
30.04.2024
"יסייע מכשרונו וניסיונו הרב"

מתרחק מהפוליטיקה? הג'וב החדש של נפתלי בנט

ראש הממשלה לשעבר נפתלי בנט יתמנה לחבר דירקטוריון של חברת Quantum Source Labs שמפתחת טכנולוגיה פורצת דרך למימוש מחשבים קוונטים פוטוניים | בחברה מקווים שבנט יתרום מכשרונו וניסונו הרב לקידום הטכנולוגיות 

מתרחק מהפוליטיקה? הג'וב החדש של נפתלי בנט
נפתלי בנט צילום: אבשלום ששוני, פלאש 90

יש חיים אחרי הפוליטיקה. כשנה לאחר שעזב את לשכת ראש הממשלה, חברת קוונטום סורס 'Quantum Source Labs', אשר מפתחת טכנולוגיה פורצת דרך למימוש מחשבים קוונטים פוטוניים, מודיעה כי נפתלי בנט, יצטרף לחברה ויכהן כחבר דריקטוריון.

בחברה מסבירים כי "כישוריו וניסיונו הרב של בנט יסייעו לחברה במשימתה לקידום טכנולוגיות מחשוב קוונטי פורצות דרך ועיצוב פני עתיד התחום כולו".

חברת Quantum Source Labs מפתחת טכנולוגיה שצפויה לאפשר את מימושם של מחשבים קוונטים פוטוניים בעלי מיליוני קיוביטים, העמידים בפני שגיאות (fault tolerant).

עד כה הצליחו מספר חברות לבנות ולהדגים מחשבים קוונטיים קטנים, אך בשל גודלם עוד אין להם עדיין שימוש מסחרי מהותי. התקווה היא שבנט בכשרונו ונסיונו יתרום לקידום ופיתוח המוצרים.

עוד ועוד פוליטיקאים שנפלטו מהכנסת הקודמת מוצאים את עצמם בתפקידים בכירים בעולם העסקי. לפני כחודש ימים הודיע חברת מאפיות אנג'ל על מינויו של השר לביטחון פנים לשעבר עומר בר לב לתפקיד יו"ר הדירקטוריון של החברה. בינואר 2022 הודיעה חברת קרדן נדל"ן על מינויה של שרת הפנים לשעבר איילת שקד לתפקיד סגן יו"ר דירקטוריון החברה בחודש ספטמבר הקרוב צפויה שקד להתקדם לתפקיד יו"ר הדירקטוריון של החברה.

נפתלי בנט דירקטוריון ג'וב

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 5 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד