כ' ניסן התשפ"ד
28.04.2024
הואשם באיומי טרור

מורה יהודי נעצר לאחר שאיים בנשק על תלמידים שציירו צלב קרס

מורה יהודי בוויסקונסין נעצר בגין איומים על תלמידים שציירו צלבי קרס. המורה נחקר בחשד לאיומי טרור לאחר שסיפר לתלמידי כיתות ז' שיש לו 17 אקדחים במרתף והוא לא פוחד להשתמש בהם

מורה יהודי נעצר לאחר שאיים בנשק על תלמידים שציירו צלב קרס
מעצר, ארכיון צילום: דוברות המשטרה

מורה יהודי בחטיבת הביניים בוויסקונסין ארה"ב נעצר בגין "איומי טרור" כלפי תלמידים שציירו צלבי קרס על נייר בכיתתו, כך מסרה המשטרה.

משטרת גרפטון, צפונית למילווקי, לא פרסמה את שמו של המורה מכיתה ז' שאמר לתלמידים שיש לו 17 אקדחים במרתף והוא לא פוחד להשתמש בהם.

המורה בחטיבת הביניים ג'ון לונג, שלטענת המשטרה הוא יהודי, כעס מהציורים וגם איים לשלוח את בתו לבתי התלמידים עם מחבט בייסבול להכות אותם, כך דיווחה התקשורת המקומית.

"בהתחלה, הוא פשוט התנהג כרגיל, הוא פשוט הניח את זה על השולחן שלו כאילו שהוא הולך לספר על זה למנהל'", אמר אחד התלמידים לתקשורת המקומית. "אבל אז הוא הרים את פיסת הנייר ודיבר על כמה זה רע וזה בושה לאנשים. הוא התחיל להזכיר את האות N בה משתמשים לגזענות נגד אפרו אמריקאים, ואיך זה יותר גרוע מלכתוב גזענות נגד אפרו אמריקאים על הקיר". המורה נעצר בגין איומי טרור.
המפקח, ג'ף נלסון, פרסם ביום שישי האחרון מכתב שנשלח למשפחות כי המורה הוצא מיד לחופשה והורחק מבית הספר. למורה לא יהיה קשר עם התלמידים עד שתסתיים החקירה, אמר נלסון.

 

צלבי קרס ארה''ב מורה גזענות

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 2 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד