כ"ב ניסן התשפ"ד
30.04.2024
יסיים את הקיפוח?

מעל 6,000 איש פנו לנתניהו: "די לרדיפה"

אלפי ישראלים פנו בבקשה לראש הממשלה בנימין נתניהו לסיים את אי קידומו של תת אלוף עופר וינטר, שלטענתם מקופח ולא מקודם בסולם הדרגות כבר כמה סבבים בשל זהותו הפוליטית 

מעל 6,000 איש פנו לנתניהו: "די לרדיפה"
ישיבת ממשלה צילום: יונתן זינדל, פלאש 90

כ-6,200 איש ואישה פנו בעצומה לראש הממשלה בנימין נתניהו בעקבות בלימת מינויו של תא"ל עופר וינטר למטה הכללי בסבב המינויים האחרון של הרמטכ"ל רב אלוף הרצי הלוי ושל שר הביטחון יואב גלנט.

הפונים, באמצעות ארגון 'תורת לחימה', כתבו לראש הממשלה "עצור את הרדיפה! עצור את העוול נגד תא"ל וינטר! תא"ל עופר וינטר, קצין מצטיין ולוחמני, נרדף על ידי האליטה בצה"ל מאז שקרא בשם ה' בדף הקרב במבצע 'צוק איתן כמח"ט גבעתי שהכתה באויב בכל עוז.", טוענים האלפים.

בפניית ההמונים נכתב: "לפני כחודש, שוב נבלם קידומו של וינטר לדרגת אלוף, מה שעלול לגרום לפרישתו של וינטר מצה"ל. כולנו קוראים: די לרדיפה! די לתקרת הזכוכית! די למקלות בגלגלים לקצינים בעלי תודעה יהודית-לאומית להם צה"ל כל כך זקוק בעת הזו!".

תא"ל עופר וינטר. צילום: דובר צה"ל.

הפונים בקשו מראש הממשלה: "די לעוול! הסיכוי היחיד של תא"ל וינטר להשאר בצה"ל הוא מינוי לתפקיד האחרון שנותר, המזכיר הצבאי של ראש הממשלה. ראש הממשלה, השאר את תא"ל וינטר בצה"ל כחבר המטה הכללי, כי הוא ראוי להיות לא רק אלוף אלא גם רמטכ"ל מצוין שישמור על צה"ל כצבא מנצח!"..

כזכור, בארגון תורת לחימה, שמבקרים מזה זמן את 'תקרת הזכוכית' הקיימת לטענתם בצה"ל ביחס לקצינים בעלי קו "לאומי ויהודי חזק", אמרו עם החלטת הרמטכ"ל הלוי בתחילת החודש שלא לקדם את תא"ל וינטר: "המקרה של וינטר, מפקד אוגדה 98, ומקצוען עם קבלות לכל הדעות - הוא נטו סיכול על רקע פוליטי. התיקון היחיד לעוול של גלנט כלפי וינטר הוא התערבות של ראש הממשלה נתניהו ומינוי וינטר שוב למזכיר צבאי לראש הממשלה כפי שהיה בעבר בתקן תא"ל, זאת לאחר שהתקן כיום הוא דרגת אלוף. ומשם בהמשך, תפקיד אלוף שני בתפקיד ליבה באחד הפיקודים".

יצוין כי עופר וינטר הינו דתי חובש כיפה שנחשב בעבר כחבר קרוב של ראש הממשלה לשעבר נפתלי בנט ובעבר פורסם כי הרמטכ"ל אביב כוכבי נזף בו על כך ששוחח ללא אישור עם בנט ובמהלך צוק איתן אף פורסם כי השניים היו בקשר הדוק.

עופר וינטר עצומה בנימין נתניהו

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 4 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד